شایعه: گوشی تاشو هواوی میت وی امسال معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، هواوی قصد دارد امسال گوشی هوشمند تاشوی دیگری به‌ نام میت وی معرفی کند.
تبلیغات

هواوی اولین‌ بار با معرفی گوشی میت ایکس به جمع تولیدکنندگان گوشی‌ تاشو پیوست. این محصول تاشو در حالت عادی مثل یک گوشی معمولی است و وقتی آن را باز کنید، ابعادی در اندازه‌ی یک تبلت خواهد داشت. غول فناوری چینی قصد دارد گوشی تاشوی دیگری به نام میت وی معرفی کند. این دستگاه برای رقابت با گوشی‌های تاشو‌ی موتو ریزر و گلکسی زد فلیپ ۳ روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرِنا، هواوی میت وی (حرف V به این دلیل استفاده شده است که شبیه یک گوشی تاشو است) از تراشهی Kirin 9000 بهره خواهد برد. ظاهرا قرار است گوشی جدید هواوی به جدیدترین سیستم روی چیپ (SoC) های‌سیلیکون مجهز شود.

هنوز نمی‌دانیم نسل سوم گوشی تاشوی هواوی از چه شبکههایی پشتیبانی خواهد کرد اما میت ایکس ۲ در دو مدل LTE و 5G در دسترس خریداران قرار گرفت.

فعلاً نمی‌دانیم میت وی دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد؛ اما امیدواریم هواوی در رویداد ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) اطلاعاتی در مورد این محصول ارائه کند. البته گفته می‌شود دستگاه مورد بحث تا اواخر سال جاری رسما رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی‌ تاشو میت وی چیست؟ آیا هواوی میتواند بخشی از سهم قابل توجه سامسونگ از بازار گوشی‌تاشو را به خود اختصاص بدهد؟ لطفاً دیدگاه خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات