عرضه رسمی Redmi 9 Activ در هند

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند Redmi 9 Activ به‌صورت رسمی در هند عرضه شد.
تبلیغات

اوایل ماه جاری زمزمه‌هایی از Redmi 9 Activ شنیدیم که نشان می‌داد برند زیرمجموعه شیائومی در حال کار روی مدل دیگری در سری ردمی ۹ خود است. امروز، ردمی با عرضه این تلفن در هند آن را رسمی کرد.

به‌گزارش android authority، کسانی که منتظر نسخه بادوام‌تری از ردمی ۹ بودند، ناامید خواهند شد؛ زیرا سیاست ردمی مانند سامسونگ نیست که گوشی‌های سری اکتیو را با دوام بیشتری درمقایسه‌با دستگاه‌های معمولی خود عرضه ‌می‌کند. درعوض، به‌نظر می‌رسد که نسخه پیشرفته‌تر ردمی ۹ اکتیو رم بیشتری داشته باشد (۶ گیگابایت درمقابل ردمی ۹ هندی که ۴ گیگابایت در سراسر جهان ارائه می‌دهد)؛ درغیراین‌صورت، نسخه پایه Redmi 9 Activ هنوز از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

بقیه مشخصات گوشی هوشمند مذکور نیز مشابه ردمی ۹ هندی است. بنابراین, این بدان‌معنا است که در این دستگاه تراشه سبک هلیو G35، صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی LCD با رزولوشن HD+، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توانایی شارژ ۱۰ واتی و پورت میکرو USB به‌جای اتصال USB-C به‌کار برده شده است. همچنین، در پنل پشتی Redmi 9 Activ به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه‌شده در ناچ قطره‌ای مجهز است.

نسخه مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ‌ذخیره‌سازی جدیدترین گوشی ارزان ردمی امروز در هند با قیمت ۹۴۹۹ روپیه (۱۲۹ دلار آمریکا) و نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافطه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن با قیمت ۱۰۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار آمریکا) و در رنگ‌های مشکی کربنی، سبز مرجانی و بنفش متالیک فروخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات