هزینه تعمیر صفحه‌نمایش داخلی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ حدود ۷۰۰ دلار است

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی زد فولد ۳، گوشی پرچم‌دار تاشوی سامسونگ، علاوه بر برچسب قیمتی بسیار بالا، هزینه تعمیرات بسیار بالایی دارد؛ برای تعمیر صفحه‌نمایش داخلی این گوشی باید حدود ۷۰۰ دلار پرداخت کرد.
تبلیغات

مدت زیادی نیست که سازندگان گوشی‌ هوشمند به توسعه گوشی‌ تاشدنی روی آورده‌اند. این گوشی‌ها به دلیل طراحی خاص و البته قیمت بسیار بالا، بازار هدف خاص و محدودی دارند. از طرفی دوام این گوشی‌ها هنوز به مرحله‌ای که گوشی‌های هوشمند استاندارد در آن قرار دارند، نرسیده است و نگه‌داری از آن‌ها به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد.

یکی از این گوشی‌های هوشمند تاشدنی، گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ است که با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار عرضه شده است. امروز وب‌سایت سامسونگ هزینه تعمیر این مدل گوشی را اعلام کرد که در صورت نبود گارانتی اعمال می‌شود.

طبق آنچه در وب‌سایت سامسونگ منتشر شده، هزینه تعمیر صفحه‌نمایش داخلی گلکسی زد فولد ۳ معادل ۶۸۴ دلار است که این رقم حتی از قیمت بسیاری از گوشی‌های بالارده چینی بیشتر است. هزینه تعمیر صفحه‌نمایش خارجی این گوشی ۱۴۸ دلار عنوان شده است.

هنگام روشن کردن این گوشی ۱۸۰۰ دلاری، کاربر با این هشدار روبه‌رو می‌شود:‌«پوسته محافظ روی صفحه‌نمایش اصلی را برندارید یا از پوسته محافظ یا استیکر متفرقه استفاده نکنید؛ در غیر این صورت به صفحه‌نمایش آسیب می‌رسد.»‌

علاوه بر این، ناخن یا اجسام تیز نباید در تماس با صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد ۳ قرار بگیرد وگرنه احتمال ایجاد خراش زیاد است. حتی استفاده از قلمی به جز S Pen که باید به‌صورت جداگانه خریداری شود، ممکن است به صفحه‌نمایش گوشی آسیب بزند. در کل، این گوشی گران‌قیمت به مراقبت بسیاری هنگام استفاده نیاز دارد؛ مخصوصا اگر شامل گارانتی نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات