تصاویر رندر و مشخصات احتمالی نوکیا G50 5G منتشر شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویر رندر و مشخصات کلیدی احتمالی نوکیا G50 5G منتشر شده است که نشان می‌دهد به زمان رونمایی از این گوشی نزدیک شده‌ایم.
تبلیغات

به گزارش گیزموچاینا، اچ‌ام‌دی گلوبال در حال تولید گوشی 5G میان‌رده‌ای با نام نوکیا G50 است که قبل از رونمایی از آن، Winfuture.de تصاویر رندر و مشخصات اصلی احتمالی این گوشی را به اشتراک گذاشته و به‌ نظر می‌رسد زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این گوشی نوکیا به‌صورت رسمی معرفی شود.

طراحی نوکیا G50 5G

تصاویر تبلیغاتی منتشرشده نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ‌های آبی و Midnight Sun عرضه خواهد شد. در پنل جلو و بالای صفحه‌نمایش، بریدگی قطره‌ای به‌ چشم می‌خورد که دوربین سلفی درون آن قرار خواهد گرفت و در پنل پشت ماژول دوربین به شکل گرد تعبیه شده است که از سه یا چهار دوربین و فلاش LED تشکیل خواهد شد.

در قسمت راست بدنه‌ی نوکیا G50 5G، دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور وجود دارد که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده و در طرف دیگر (سمت چپ) دکمه‌ی دستیار صوتی قرار گرفته است.

نوکیا G50 5G در رنگ آبی

مشخصات احتمالی نوکیا G50 5G

نوکیا G50 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۳۸ اینچی از نوع LCD مجهز خواهد شد که رزولوشن +HD را در ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل ارائه خواهد داد. گوشی مذکور از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ بهره خواهد برد، باتری آن ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نوکیا G50 5G احتمالا دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل را میزبانی خواهد کرد. گزارش‌های دیگر نشان دادند که احتمال دارد این گوشی در نسخه‌های مختلف شامل ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود. نوکیا G50 5G به‌احتمال زیاد در ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر رندر و مشخصات احتمالی نوکیا G50 5G چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات