تصویر رندر گلکسی A03s سامسونگ در رنگ‌های جدید منتشر شد

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق شایعات، گلکسی A03s با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی، دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌زودی وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

چند ماه پیش تصویر رندر گلکسی A03s سامسونگ در رنگ مشکی منتشر شد و نشان داد که این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش با ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه در پشت است. به‌ گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تصویر رندر جدیدی از گلکسی A03s در دو رنگ سفید و آبی به نمایش گذاشته شده است.

طبق گزارش‌ها، گلکسی A03s احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ +HD با ناچ قطره‌ای، اندروید ۱۱ و One UI Core 3.1، رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد؛ البته نسخه‌ای با رم ۴ گیگابایت هم وجود خواهد داشت که با تراشه‌ی هلیو G35 در گیک‌بنچ مشاهده شده و شایعات حاکی از آن است که در مناطق اروپایی دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود.

طبق شایعات قبلی، گلکسی A03s باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین سه‌‌گانه در پشت شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل  خواهد داشت.

سامسونگ هنوز هیچ خبری درباره‌ی گلکسی A03s منتشر نکرده است؛ اما صفحه‌ی پشتیبانی آن ماه گذشته در وب‌سایت رسمی این شرکت در هند فعال شد که نشان می‌دهد این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی A03s و مشخصات احتمالی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات