گلکسی زد فولد ۳ دو شکاف فیزیکی سیم‌کارت و یک ای‌سیم دارد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۳ دو شکاف فیزیکی سیم‌کارت و یک ای‌سیم در نظر گرفته‌ است.
تبلیغات

گلکسی زد فولد ۳ به‌روزرسانی‌های متعددی نسبت به نسل‌های پیشین خود یعنی زد فولد ۲ و زد فولد داشته است. سامسونگ در ارتقای دستگاه جدید خود به حدی پیش رفته که قابلیت مقاومت دربرابر آب گوشی‌های معمولی را به محصولات جدید تاشوی خود رسانده و آن‌ها را در این بخش با یکدیگر برابر کرده است. همچنین زد فولد ۳ اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از دوربین زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

به گزارش Sammobile، سامسونگ علاوه‌ بر موارد بزرگ، سراغ گزینه‌های کوچک‌تر نیز رفته که یکی از آن‌ها سیم‌کارت گلکسی زد فولد ۳ است. برخلاف دو دستگاه اول سری گلکسی فولد، Z Fold 3 دارای دو شکاف سیم‌کارت فیزیکی است و ای‌سیم (eSIM) نیز دارد.

بنابراین میتوان از سه سیمکارت مختلف در نسل جدید تلفنهای تاشوی سامسونگ استفاده کردد؛ البته فقط دو مورد از آنها میتوانند همزمان فعال باشند. این مسئله بدان معنا است که میتوان دومین سیمکارت فیزیکی یا eSIM را فعال کرد و بین آنها بهطور همزمان جابهجا شد. این یک ویژگی عالی برای کسانی است که چندین شماره تلفن دارند که اغلب در بازارهایی مانند هند صدق میکند؛ البته احتمالاً اکثر مردم سه شماره تلفن همراه ندارند.

متأسفانه هنوز خبری از پشتیبانی حافظه ذخیرهسازی خارجی در گلکسی زد فولد ۳ نیست. با توجه به این واقعیت که در سری گلکسی S21 نیز این ویژگی دردسترس نبود، به نظر نمیرسد گوشیهای تاشو تا آیندهای نزدیک از این ویژگی پشتیبانی کنند. خوشبختانه میتوانید نسل سوم گلکسی زد فولد را در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی (هر دو دارای ۱۲ گیگابایت رم) خریداری کنید.

اگر می‌خواهید درباره تغییرات بخش سیم‌کارت گلکسی زد فلیپ ۳ بدانید، باید بگوییم که این دستگاه معلا عملکرد دو سیم‌کارتی (یک شکاف سیم‌کارت فیزیکی و یک eSIM) ارائه می‌دهد؛ البته امیدواریم سال آینده این وضعیت تغییر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات