تیزر جدید وان پلاس محصولی با دو نمایشگر را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌ پلاس تیزری منتشر کرده که در آن، تصویری از یک گوشی با دو نمایشگر دیده می‌شود. در این تیزر تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) نیز قید شده که هم‌زمان با رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ است.
تبلیغات

دو سال پیش پیت لائو، مدیر وان‌ پلاس، اعلام کرده بود که این شرکت در آینده نزدیک هیچ برنامه‌ای برای توسعه گوشی تاشو ندارد. یک سال بعد، لائو بار دیگر در مصاحبه‌ای گفت تکنولوژی‌های فعلی برای ساخت گوشی‌ تاشو به اندازه کافی خوب نیستند. با توجه به این تأکیدها، شاید انتظار نرود که وان‌ پلاس به‌زودی‌ رقیبی برای گلکسی زد فولد سامسونگ معرفی کند.

اما وان‌ پلاس اخیرا کلیپ کوتاهی در اکانت اینستاگرام بخش آمریکا و همچنین اکانت توییتر خود منتشر کرده است که در آن نمایی از یک گوشی با دو نمایشگر و همچنین تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ دیده می‌شود. محصول نمایش داده‌شده در این کلیپ، شباهت زیادی به محافظ گوشی LG دارد که وقتی به برخی دستگاه‌های خاص مثل LG V60 متصل می‌شد، در نقش نمایشگر دوم برای آن‌ها عمل می‌کرد.

با چنین تحلیلی، باید دید آیا وان‌ پلاس قصد دارد نوعی اکسسوری دارای دو نمایشگر برای گوشی‌های خود معرفی کند یا واقعا پای گوشی تاشو در میان است؟ یکی از کاربران توییتر که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مرتبط با وان پلاس دارد، می‌گوید تیزر مذکور در واقع دو گوشی وان پلاس ۹ پرو را نشان می‌دهد که به هم متصل شده‌اند و پای محصول هیجان‌انگیزی در میان نخواهد بود.

وان پلاس روزهای چهارشنبه هر هفته را به پروموشن‌های خاصی اختصاص می‌دهد، بنابراین شاید بهتر باشد این کلیپ را مرتبط با همین قضیه دانست. رویداد آنپکد سامسونگ برای معرفی گلکسی زد فولد ۳ هم در همین روز برگزار می‌شود و وان پلاس زمان و روش خوبی برای جلب توجه کاربران انتخاب کرده است.

به نظر شما کلیپ جدید وان پلاس به چه محصول یا برنامه‌ای اشاره می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات