ریلمی فلش اولین گوشی اندرویدی با پشتیبانی از شارژر مغناطیسی خواهد بود

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات افشا‌شده، ریلمی برنامه‌هایی برای توسعه یک مدل گوشی با شارژر مغناطیسی دارد که احتمالاً ریلمی فلش نام خواهد داشت و اولین گوشی اندرویدی با این قابلیت خواهد بود.
تبلیغات

ریلمی پس از رونمایی از شارژر مغناطیسی MagDart، گویا قصد تبدیل شدن به اولین شرکتی را دارد که گوشی اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از شارژر مغناطیسی روانه بازار می‌کند. تصاویری که GSMArena منتشر کرده است، ظاهر کلی این گوشی را که با نام احتمالی «ریلمی فلش» شناخته می‌شود، نشان می‌دهد.

ریلمی در توییتی تأیید کرده است که قصد دارد با این گوشی فناوری شارژ مغناطیسی را به اکوسیستم اندروید معرفی کند. براساس تصاویر رندر ریلمی فلش، با یک دستگاه پرچم‌دار طرف هستیم که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. در تصویری از منوی About phone ریلمی فلش دیده می‌شود که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برای آن در نظر گرفته شده است و اندروید ۱۱ به‌عنوان سیستم عامل روی آن نصب خواهد شد.

از لحاظ طراحی، ریلمی فلش نمایشگری با لبه‌های خمیده و حفره سلفی در گوشه بالایی دارد و در پنل پشتی آن آرایه دوربین سه‌گانه دیده می‌شود. فعلاً اطلاعاتی از جزئیات این حسگرها در دست نیست.

اما مهم‌ترین نکته در عکس‌های منتشرشده، شارژر گوشی MagDart است. این شارژر مربعی که ضخامت بالایی دارد، به پنل پشتی دستگاه متصل می‌شود. GSMArena می‌گوید سرعت شارژ MagDart از ۱۵ وات فراتر می‌شود و ریلمی قصد دارد آن را به سریع‌ترین شارژر مغناطیسی موجود در دنیای تکنولوژی تبدیل کند که حتی با فناوری‌های شارژ باسیم مدرن رقابت می‌کند.

اگر طبق گفته‌های قبلی این شرکت، قصد داشته باشد در شارژر مغناطیسی خود از سیستمی مشابه فناوری MagSafe اپل استفاده کند، احتمالاً می‌توان این انتظار را داشت که ریلمی فلش هم از آهنربا در اطراف سیم‌پیچ شارژ داخل گوشی استفاده کند. چنین راه‌ حلی باعث می‌شود آهنربای داخل گوشی با شارژر راحت‌تر تراز شود و می‌تواند به معنای عرضه لوازم جانبی مغناطیسی دیگری هم برای ریلمی فلش باشد؛ مشابه لوازمی همچون کیف پول دیجیتال و پک باتری MagSafe که برای گوشی‌ های اپل وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات