تصاویر رندر گلکسی M22 سامسونگ در سه رنگ‌ منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یک افشاگر تصاویر رندر گلکسی M22 سامسونگ را در فضای مجازی قرار داده است که شباهت طراحی ظاهری آن به گلکسی A22 و F22 را نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ طی ماه‌های گذشته گوشی‌های هوشمند اقتصادی مختلفی روانه‌ی بازار کرده است که از نظر طراحی ظاهری، مشخصات سخت‌افزاری و حتی نام، شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. به‌عنوان مثال می‌توان گلکسی A22 و گلکسی F22 را ذکر کرد که عمده‌ی تفاوتشان در ظرفیت باتری، ابعاد و ضخامت ختم می‌شود؛ اما همان‌طور که گفته شد شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند.

AndroidAuthority گزارش می‌دهد که محصول دیگری با نام گلکسی M22 در راه است؛ گوشی هوشمندی که به نظر می‌رسد مدلی از گلکسی A22 و M22 با نامی متفاوت و برای بازاری متفاوت باشد. البته تفاوت جزئی میان گلکسی M22 و دو محصول دیگر وجود دارد که از آن جمله می‌توان به طراحی پنل پشتی اشاره کرد.

 گلکسی M22 مشخصات سخت‌افزاری شبیه گلکسی A22 دارد. انتظار می‌رود این محصول سامسونگ مجهز به تراشه‌ی هلیو جی ۸۰ مدیاتک باشد و از ویژگی‌هایی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کند. گلکسی M22 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن +HD است و نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد.

در تصاویر رندر می‌توان مشاهده کرد که پنل پشتی گلکسی M22 دارای ماژول دوربین چهارگانه است که متشکل شده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق تصویر.

گفته می‌شود گلکسی M22 با قیمت ۲۴۰ یورو (معادل ۲۸۳ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد. اگر تصاویر منتشرشده را در نظر بگیریم، این محصول شرکت کره‌ای حداقل سه رنگ‌ خواهد داشت که شامل آبی، سفید و مشکی می‌شود. هنوز زمان معرفی و عرضه‌ی گلکسی M22 مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود تلفن هوشمند اقتصادی سامسونگ روانه‌ی بازار کشورهای اروپایی شود.

گلکسی M22 سامسونگ
گلکسی M22 سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات