تصویر پیکسل 6 پرو طراحی منحصربه‌فرد آن را با لبه‌های خمیده نشان می‌دهد

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، انتظار می‌رود پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۰) روانه‌ی بازار شوند و با استناد به تصویر، پیکسل ۶ پرو دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود.
تبلیغات

به گزارش Gizmochina، گوگل احتمالا گوشی میان‌رده‌ی پیکسل 5a را در ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۰) پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به بازار عرضه کند. پیش از این خبری به تمامی مشخصات دو نسخه‌ی پیکسل ۶ اشاره داشت و اکنون تصویری از طراحی جلو و پشت پیکسل ۶ پرو منتشر شده است. 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پیکسل ۶ پرو از صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده و حفره‌ای در مرکز بالای صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی بهره می‌برد. گوشی مذکور به‌ دلیل حاشیه‌های باریک، از نمای جلو طراحی جذابی دارد و نبود اسکنر اثر انگشت فیزیکی نشان می‌دهد که احتمالا به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد.

طراحی منحصربه‌فرد گوشی پیکسل ۶ پرو گوگل

پنل پشت پیکسل ۶ پرو دارای دو رنگ با لنز‌ها‌ی دوربین افقی است که طبق تصویر، دوربین سه‌گانه و فلاش LED را در خود جای داده است. وجود یک دوربین مستطیلی نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به لنز بزرگ‌نمایی پریسکوپ خواهد بود.

شماره‌ مدل GR1YH در پشت و پایین بدنه‌ی گوشی نوشته شده است که طبق گزارش‌های قبلی، می‌توان گفت متعلق به گوگل پیکسل بعدی است که با نام رمز Raven شناخته می‌شود.

با توجه به‌ اینکه تصویر زنده‌ی مذکور شبیه به  تصویر رندر‌ پیکسل ۶ پرو است که در ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) منتشر شد، توصیه می‌شود صحت آن را با کمی تردید بپذیرید؛ زیرا درستی آن تأیید نشده است. به‌طور کلی، گوشی‌های پیکسل که توسط گوگل طراحی می‌شوند، در چین تولید و به ایالات متحده ارسال می‌شوند؛ به‌ همین دلیل «ساخت ایالات متحده» که در کنار شماره مدل دیده می‌شود، باعث خواهد شد در مورد واقعی‌ بودن تصویر شک کنیم.

مشخصات احتمالی پیکسل ۶ پرو

طبق شایعات، پیش‌بینی می‌شود پیکسل ۶ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۱ اینچی P-OLED با دوربین سه‌گانه در عقب شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید برخوردار باشد. این گوشی پیکسل احتمالا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲٫۲۵۶٫۱۲۸ گیگابایت خواهد داشت و با تراشه‌ی سفارشی ساخت گوگل ارائه خواهد شد. قدرت نرم‌افزاری گوشی یادشده را اندروید ۱۲ تأمین خواهد کرد و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت که احتمالا از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات