شیائومی پتنت گوشی هوشمند تاشو با دوربین سلفی دوگانه ثبت کرد

شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت ثبت‌شده شیائومی، گوشی هوشمند تاشویی را نشان می‌دهد که به‌ نظر می‌رسد از گلکسی زد فلیپ سامسونگ الگو گرفته است.
تبلیغات

امسال برای شیائومی به‌خصوص در بخش ثبت پتنت، سال پرمشغله‌ای بود. این شرکت چینی پیش از این، پتنتی از دو گوشی تاشو با نام‌های می میکس فولد (Mi Mix Fold) و می میکس فلیپ (Mi Mix Flip) ثبت کرده بود و اخیراً اخباری درباره‌ی می میکس فولد شیائومی با طراحی صدفی شنیدیم. به گزارش Gizmochina، شیائومی پتنت دیگری از گوشی تاشوی ساده‌ای به نمایش گذاشته است.

 پتنت شرکت چینی به گوشی تاشویی اشاره دارد که با مکانیزمی ساده ارائه می‌شود. شیائومی این پتنت را به سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ارائه داده و اولین بار توسط 91Mobies منتشر شده است.

طبق پتنت ثبت‌شده، گوشی تاشوی شیائومی از طراحی مشابه می میکس فلیپ با مکانیزم تاشو به داخل (صدفی) بهره می‌برد و به‌ نظر می‌رسد از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ الگو گرفته است.

گوشی هوشمند مذکور دارای دوربین‌های دوگانه عقب است که همراه با صفحه‌نمایش ثانویه به‌صورت افقی قرار گرفته‌اند. هنگام باز‌ شدن، صفحه‌نمایش اصلی بزرگ با حاشیه‌های نازک دیده‌ می‌شود و دوربین سلفی دوگانه در سمت چپ و بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور در سمت راست گوشی قرار گرفته است. از ویژگی‌های دیگر می‌توان به پنجره‌ی مشبک بلندگو و درگاه USB Type-C در پایین بدنه اشاره کرد.

از آنجا که این گوشی فقط در مرحله‌ی پتنت است، احتمال دارد مدت زیادی طول بکشد تا طراحی نهایی و واقعی آن را شاهد باشیم؛ اما تا آن‌ زمان، اطلاعات مختلفی درباره‌ای این گوشی تاشو منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات