سامسونگ احتمالا سری گلکسی S21 را در رنگ‌های جدید عرضه خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ که چندی پیش گلکسی S21 اولترا را در رنگ جدید سرمه‌ای معرفی کرد، به‌ نظر می‌رسد قصد دارد از رنگ‌های دیگری برای سری گلکسی S21 رونمایی کند.
تبلیغات

سری گلکسی S21‌ در ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹) معرفی شد و با اینکه چندین ماه از معرفی آن می‌گذرد، سامسونگ قصد دارد تا زمان رونمایی از جانشین این خانواده، یعنی سری گلکسی S22، با عرضه‌ی رنگ‌های جدید در سری گلکسی S21 جایگاه خود را حفظ و طرفداران بیشتری جذب کند. طبق خبری که چند روز پیش منتشر کردیم، سامسونگ گلکسی S21 اولترا را در رنگ سرمه‌ای معرفی کرد؛ اما متأسفانه این رنگ تنها از طریق Best Buy در ایالات متحده قابل خریداری است و بعید به نظر می‌رسد در مناطق دیگر عرضه شود؛ اما بر اساس گزارشی از Sammobile، رنگ‌های دیگری احتمالاً به‌زودی در سایر کشور‌ها در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش منتشرشده، به نظر میرسد چندین نسخهی جدید گلکسی S21 وجود خواهد داشت که مدتی پس از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ که احتمالاً در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد، معرفی می‌شوند. هنوز مشخص نیست دقیقاً کدام گوشی سری گلکسی S21 از رنگهای جدید بهره خواهد برد؛ اما احتمال دارد هر سه عضو خانوادهی S21 رنگهای جدید را شامل شوند. افزونبر این، طبق شایعات احتمال دارد رم متفاوتی در برخی از رنگهای جدید وجود داشته باشد.

سامسونگ به‌احتمال زیاد رم گلکسی S21 یا گلکسی S21 پلاس را ارتقا خواهد داد. همچنین این احتمال وجود دارد که به‌جای رم ۸ گیگابایت، هردو دستگاه را به ۱۲ گیگابایت رم مجهز کند. بی‌شک کاربران زیادی از ارتقای رم در گوشی‌های گلکسی S21 استقبال خواهند کرد. امیدواریم  رنگ‌های جدید فقط در فروشگاه یا اپراتور خاصی عرضه نشوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات