موتورولا اج 20 در سه مدل و هفت رنگ متنوع عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
درصورت صحت شایعات، موتورولا اج 20 مدل 5G با سه حافظه ذخیره‌سازی مختلف و رنگ‌‌های گوناگون عرضه می‌شود.
تبلیغات

چندی پیش، در گزارشی عنوان شد موتورولا روی چهار گوشی هوشمند جدید کار می‌کند؛ البته دو عدد از این محصولات درواقع موتورولا اج ۲۰ نام دارند که یکی برای بازار جهانی و دیگری برای بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. درحالی‌که موتورولا وجود چنین محصولاتی را هنوز تأیید یا تکذیب نکرده است، ایوان بلس، افشاگر معروف، اطلاعات جالبی درباره ظرفیت‌های مختلف و تنوع رنگ‌بندی موتورولا اج ۲۰ ارائه داده است.

GizmoChina در گزارش اخیرش به توییت ایوان بلس اشاره می‌کند که موتورولا اج ۲۰ در سه مدل متنوع و هفت رنگ جذاب روانه بازار خواهد شد:

  • ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

مدل اول موتورولا اج ۲۰ در سه رنگ‌ سفید و مشکی و سبز و مدل دوم، تنها در رنگ‌ خاکستری و مدل سوم در سه رنگ‌ سفید و آبی روشن و آبی عرضه خواهد شد. ایوان بلس نیز در توییتش اشاره کرده است که موتورولا اج ۲۰ در دو نسخه جهانی و نسخه مخصوص ایالات متحده عرضه می‌شود. به‌نظر می‌رسد از‌نظر سخت‌افزاری تفاوت‌هایی میان این دو نسخه وجود دارد.

در گزارش‌های پیشین ذکر شده است که نسخه جهانی موتورولا اج ۲۰ به صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون 778G و شش یا هشت گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. البته چنین موضوعی در گزارش‌های جدید تکذیب شده و گویا موتورولا اج ۲۰ هشت یا دوازده گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و از مدل ۶ گیگابایتی خبری نخواهد بود.

ازنظر حافظه ذخیره‌سازی نیز، کاربران دو گزینه پیش روی خواهند داشت: یکی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و دیگر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی. در پنل جلویی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و در پنل پشتی، مجموعه‌دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی با لنز عریض و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری تعبیه شده است.

از ویژگی‌های دیگر نسخه جهانی موتورولا اج ۲۰ می‌توان به باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۱، بلندگوی مونو و دکمه اختصاصی برای دستیار هوشمند گوگل اسیستنت اشاره کرد. نسخه مخصوص ایالات متحده موتورولا اج ۲۰ با نسخه جهانی ازنظر سخت‌افزاری تفاوت‌های دارد؛ ازجمله صفحه‌نمایش بزرگ‌تر.

نسخه ایالات متحده موتورولا اج ۲۰ به صفحه‌نمایش ۶/۷۸ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون 778G و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز از مجموعه‌دوربینی با مشخصات متفاوت و متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج استفاده خواهد شد.

ازنظر ظرفیت باتری نیز تفاوت‌هایی بین این دو نسخه وجود دارد. نسخه ایالات متحده موتورولا اج ۲۰ از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود که درمقایسه‌با نسخه جهانی حجیم‌تر است. افزون‌براین، این نسخه از بلندگوی مونو استفاده می‌کند؛ اما فاقد دکمه گوگل اسیستنت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات