گلکسی F22 سامسونگ با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین چهارگانه معرفی شد

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از گلکسی F22  برای بازار هند رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به اندروید ۱۱ و One UI 3.1 مجهز است و در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود.
تبلیغات

چهارمین گوشی از سری F سامسونگ یعنی گلکسی اف ۲۲ در هند معرفی شد. این گوشی با نمایشگر ۶٫۴ اینچ از نوع sAMOLED عرضه میشود که رزولوشن +HD و تراکم  ۱۶۰۰×۷۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز در اختیار کاربر قرار میدهد.

گلکسی اف ۲۲ با پردازنده هلیو G80 به همراه رم ۴ یا ۶ گیگابایت و فضای ذخیرهسازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت همراه است که اسلات میکرواسدی اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده.

در بخش دوربین، گلکسی اف ۲۲ یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل جلوی خود دارد. دوربین چهارگانه پشت این گوشی متشکل از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک جفت لنز ۲ مگاپیکسلی برای عمق و تصویربرداری ماکرو میشود. این مجموعه سختافزار را سیستم عامل اندروید ۱۱ و One UI 3.1 سامسونگ همراهی میکند.

گلکسی اف ۲۲ با باتری ۶۰۰۰ میلیآمپر ساعتی همراه شده است که از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی میکند. سایر قابلیتهای معمول همچون 4G VoLTE دوگانه، وایفای 802.11ac، بلوتوث 5.0، جیپیاس، USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت قاب کناری نیز برای گلکسی اف ۲۲ در نظر گرفته شدهاند. در مجموع باید گفت مشخصات اف ۲۲ مشابه گلکسی A22 است.

سامسونگ دو مدل گلکسی اف ۲۲ در هند عرضه کرده است که مدل ۴/۶۴ گیگابایت آن ۱۶۸ دلار و مدل ۶/۱۲۸ گیگابایت ۱۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و با رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات