آنر عرضه‌ی سری مجیک 3 با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 پلاس را تأیید کرد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در روز گذشته، آنر اعلام کرده است که سری مجیک ۳ به تراشه‌ی مذکور مجهز خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، کوالکام روز گذشته تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را معرفی کرد و بسیاری از تولید‌کنندگان گوشی‌ هوشمند استفاده‌ از آن را وعده داده‌اند. یکی از سازندگان گوشی هوشمند که در محصول آینده‌اش از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره خواهد بود، آنر است که گامی بزرگ در توسعه‌ محصولاتش به‌عنوان برندی مستقل محسوب می‌شود.

فنگ فی، رئیس بخش محصولات آنر، گفته است تراشه‌ی جدید در سری مجیک ۳ به‌ کار برده خواهد شد. فی در ادامه اظهار داشت پیشرو بودن در صنعت سخت‌افزار و دستیابی به هوش مصنوعی، به آنر اجازه خواهد داد تا تجربه‌ی شیرینی برای کاربران فراهم کند.

اعلام این خبر پس از جدایی آنر از هواوی، برگ برنده‌ای برای ادامه‌ی روابط با شرکت‌های بزرگ آمریکایی محسوب می‌شود. آنر با تبدیل‌ شدن به برندی مستقل، اکنون می‌تواند از محصولات تولیدکنندگان آمریکایی مانند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده کند.

خبر خوب دیگری که چند هفته پیش منتشر شد، پشتیبانی گوشی‌های آینده‌ی آنر از سرویس‌های موبایل گوگل بود. بدون شک می‌توان گفت سری آنر مجیک ۳ در آینده، پرچم‌داری واقعی خواهد بود و با عملکرد ممتاز، رقابت زیادی در بازار گوشی‌ هوشمند ایجاد خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات