گلکسی M22 یک‌ قدم به تاریخ عرضه نزدیک شده است

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، گلکسی M22‌ گواهینامه بلوتوث را دریافت کرده است و با توجه به فهرست گیک‌بنچ، به تراشه‌ی هلیو G80 مجهز خواهد شد.
تبلیغات

مدتی است اخبار مختلفی درباره‌ی گلکسی M22‌ سامسونگ منتشر می‌شود وبا دریافت گواهینامه‌ی بلوتوث، می‌توان گفت به زمان رونمایی از این گوشی میان‌رده نزدیک شده‌ایم.

به‌ گزارش جیاسامآرنا، گلکسی M22 در وب‌سایت Bluetooth SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS فهرست شده که «DS» در آخر آن، به‌ معنای پشتیبانی از دو سیم‌کارت است. افزون بر این مرجع، صدور گواهینامه نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ M22 با بلوتوث ۵.۰ عرضه خواهد شد و به غیر از این، اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده است.

دریافت گواهینامه بلوتوث گلکسی m22

به‌ لطف فهرست گیک‌بنچ، می‌دانیم گلکسی M22 به تراشه‌ی هلیو G80، اندروید ۱۱ و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد؛ البته نسخه‌های دیگر این گوشی با رم متفاوت نیز وجود دارد که هنوز تأیید نشده است.

گوشی یادشده اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده است که نشان می‌دهد از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد؛ اما برای اینکه به این سرعت شارژ دسترسی داشته باشید، باید جداگانه شارژر گوشی را خریداری کنید؛ زیرا فقط آداپتور ۱۵ وات درون جعبه موجود است. مشخصات دیگری درباره‌ی گلکسی M22 وجود ندارد؛ اما انتظار می‌رود که این گوشی مبتنی بر گلکسی A22‌ باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات