دوجی اس 97 پرو با باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
دوجی اولین گوشی هوشمند خود با بدنه‌ی چندلایه و مقاوم در برابر ضربات به نام دوجی اس 97 پرو را معرفی کرده است که از فاصله‌یاب لیزری استفاده می‌کند.
تبلیغات

دوجی سرانجام به وعده‌ی خود عمل کرد و اس ۹۷ پرو (Doogee S97 Pro) را معرفی کرد؛ محصولی که در واقع اولین گوشی هوشمند جان‌سخت دوجی محسوب می‌شود. اس ۹۷ پرو برخلاف محصولات دیگر دوجی از بدنه‌ای با روکش چند لایه استفاده می‌کند که به دستگاه اجازه می‌دهد ضربات را جذب کند و در شرایطی مانند سقوط از ارتفاع یا برخورد با جسم سخت، آسیب کمتری به اجزای درون گوشی هوشمند وارد شود.

البته آنچه دوجی اس ۹۷ پرو را جذاب می‌سازد تنها برخورداری از بدنه‌ای مقاوم نیست؛ بلکه در بالای گوشی هوشمند، حسگر فاصله‌یاب لیزری تعبیه شده است که می‌تواند فاصله‌ی آن تا اجسام (نهایت تا ۴۰ متر) را بسنجد. GSMArena گزارش می‌دهد که ۸ حالت اندازه‌گیری برای حسگر فاصله‌یاب لیزری تعریف شده است که کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود از حالات تعریف‌شده استفاده کند.

دوجی اس ۹۷ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶/۳۹ اینچی (HD+Dot) است که رزولوشن آن به ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل می‌رسد. در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده است تا میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد. در پنل پشتی  گوشی ماژول دوربین چهارگانه قرار دارد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت تشخیص عمق در تصویر.

حسگر لیزری دوجی اس 97 پرو

محصول جدید شرکت چینی از گواهی‌های IP68 و IP69K برخوردار است که نشان می‌دهد اس ۹۷ پرو در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و غبار می‌تواند مقاومت کند. درون گوشی هوشمند دوجی اس ۹۷ پرو باتری با ظرفیت ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته است که اجازه می‌دهد کاربر با هر بار شارژ کامل باتری ۳ روز به‌صورت مداوم از دستگاه استفاده کند و نیازی به شارژ مجدد باتری گوشی هوشمند جدید دوجی نداشته باشد.

برای شارژ ۵۰ درصدی باتری دوجی اس ۹۷ پرو تقریبا به ۱ ساعت زمان نیاز است و همچنین می‌توان از حالت شارژ بی‌سیم برای تأمین مجدد انرژی باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اس ۹۷ پرو  استفاده کرد. در زیر قاب محصول جدید دوجی، تراشه‌ی هلیو جی ۹۵ مدیاتک قرار گرفته است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند.

امکانات دوجی اس 97 پرو

از دیگر ویژگی‌های دوجی اس ۹۷ پرو می‌توان به برخورداری از اندروید ۱۱ اشاره کرد؛ البته انتظار می‌رود پس از مدتی اندروید ۱۲ نیز برای محصول جدید دوجی منتشر شود. در لبه‌ی کناری دستگاه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است تا پنل پشتی تنها به لوگوی دوجی و ماژول دوربین چهارگانه اختصاص یابد.

دوجی اعلام کرده است که گوشی هوشمند اس ۹۷ پرو تا ۲۵ ژوئن (۴ تیر) از طریق AliExpress با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد و پس از آن تاریخ، با قیمت ۳۲۹ دلار راهی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود دوجی اس ۹۷ پرو در رنگ‌های نارنجی، قرمز و مشکی روانه‌ی بازار شود.

دوربین دوجی اس 97 پرو
باتری دوجی اس 97 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات