تصاویر رندر و مشخصات احتمالی آنر 50 SE، آنر 50 و آنر 50 پرو منتشر شد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق شایعات، آنر ۵۰ اس ای به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، آنر ۵۰ به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت و آنر ۵۰ پرو به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز خواهد شد.
تبلیغات

به نقل از جیاسامآرنا، هفته‌ی آینده ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۰)، آنر سری گوشی‌های هوشمندش را با نام آنر ۵۰ به‌طور رسمی معرفی می‌کند. سری آنر ۵۰ شامل محصولات گران‌قیمت و باکیفیتی است که پس از جدایی از هواوی عرضه خواهند شد و امروز مشخصات احتمالی و تصاویر رندر هر سه مدل احتمالی این سری منتشر شده است.

گفته می‌شود آنر ۵۰ اس‌ ای از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی LCD با وضوح FHD پلاس و تراشه‌ی دایمنسیتی 900 مدیاتک بهره می‌برد. در پنل پشتی دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 است. تأمین انرژی آنر 50 SE را باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. ابعاد گوشی مذکور  ۱۶۴٫۷۳ در ۷۵٫۶۳ در ۸ میلی‌متر است و ۱۹۱ گرم وزن دارد.

آنر ۵۰ اس ای

گوشی بعدی این سری، آنر ۵۰ است که بر اساس شایعات، صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی OLED با وضوح +FHD و تراشه‌ی اسنپدراگون 778G دارد. در پنل پشتی، سیستم دوربین چهارگانه قرار گرفته است که میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید f/2.2، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج خواهد بود. در پنل جلو، آنر 50 به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 مجهز خواهد شد و یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ ۶۶ وات، وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده دارد. ابعاد گوشی یادشده ۱۵۹٫۹۶ در ۷۳٫۷۶ در ۷٫۷۸ است و ۱۷۵ گرم وزن دارد.

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو

 آنر ۵۰ (چپ) و آنر ۵۰ پرو (راست)

در نهایت به آنر ۵۰ پرو می‌رسیم که در برخی موارد مشخصاتی شبیه به آنر ۵۰ دارد. بر اساس شایعات، تفاوت دو گوشی، صفحه نمایشی بزرگ‌تر در اندازه‌ی ۶٫۷۲ اینچی OLED با وضوح +FHD و دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی ثانویه است. آنر 50 پرو از فناوری شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما ظرفیت باتری آن کاهش یافته است و به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

آنر ۵۰ پرو در چهار رنگ

طبق اخبار منتشرشده، ظاهرا در عرض ۲۵ دقیقه آنر ۵۰ پرو از صفر تا صد درصد به‌طور کامل شارژ می‌شود. ابعاد گوشی مذکور ۱۶۳٫۴۶ در ۷۴٫۶۶ در ۸٫۰۵ میلی‌متر است و ۱۸۷ گرم وزن دارد. همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، احتمالا آنر ۵۰ پرو حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات