مشخصات کامل گلکسی M32 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، گلکسی ام ۳۲ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED است و با دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار می‌رود که جدیدترین عضو خانواده‌ی سری M با نام گلکسی M32 به‌زودی در هندوستان معرفی شود و حالا مشخصاتی برای ارائه‌ی بیشتر جزئیات این گوشی منتشر شده است. افزون‌بر‌این تصاویر رسمی از Samsung Mobile Press طراحی گوشی را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انرژی گلکسی ام ۳۲ را باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد کرد؛ همچنین از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با وضوح FHD پلاس به همراه بریدگی U شکل در بالای صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که تراشه‌ی به‌کاررفته شده در این گوشی از نوع هلیو G85 مدیاتک با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد. علاوه‌بر این از طریق کارت MicroSD می‌توان حافظه را ارتقا داد.

نمای کلی گلکسی ام ۳۲ - رنگ مشکی

گلکسی M32 در پنل پشتی میزبان دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار لنز  اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسل ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسل عمق‌سنج خواهد بود. ابعاد گوشی مذکور ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی‌متر است و ۱۹۶ گرم وزن دارد. قدرت نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ با OneUI تأمین خواهد کرد.

انتظار می‌رود که گلکسی ام ۳۲ در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه شود و هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات