گلکسی M32 با شارژر سریع ۱۵ وات عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات فهرست‌شده در وب‌‎سایت FCC، گلکسی ام ۳۲ عضو بعدی خانواده‌ی سری M است که به‌زودی در هند و احتمالاً سایر بازار‌ها عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به نقل از Sammobile، سامسونگ در حال تولید گوشی هوشمندی از سری M با نام گلکسی M32 است. گوشی مذکور ماه گذشته در وب‌سایت سامسونگ هند مشاهده شده بود و در همین هفته گواهی تأییدیه FCC را دریافت کرد. براساس اسناد FCC که جزئیات کمی از گلکسی ام ۳۲ را نشان می‌دهد، این گوشی با شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد.

اطلاعات گلکسی M32 در FCC

در بخش اتصال، گلکسی M32 به بلوتوث ۵.۰، Wi-Fi a / b /g /n /ac و اتصال NFC مجهز شده و باتوجه به اسناد FCC، دارای اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

مشخصات فنی احتمالی گلکسی M32

سخت‌افزار گلکسی M32 هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود از تراشه‌ی هلیو G80‌ مدیاتک بهره ببرد. با این‌ تفاسیر گلکسی M32 احتمالاً مبتنی بر گلکسی A32 است؛ یعنی ویژگی‌های سخت‌افزاری این دو مدل در چند بخش شبیه به‌ هم خواهد بود.

اگر اطلاعات فوق صحیح باشد، با توجه به شارژر ۱۵ واتی گلکسی ام ۳۲، احتمالاً ظرفیت باتری آن حداقل ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت است. گوشی‌های اخیر سری M بر ظرفیت بیشتر باتری تأکید دارند؛ به‌خصوص در هند که سامسونگ برای برجسته‌سازی این جزئیات سخت‌افزاری از برچسب هیولا (Monster) استفاده می‌کند.

گلکسی M32 به‌زودی در هند رونمایی و سپس احتمالاً در بازار‌های دیگر عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات