شایعه؛ گلکسی S21 FE از نسخه‌ی پیشین خود به‌مراتب ارزان‌تر خواهد بود

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمال می‌رود گلکسی S21 FE نسبت به گلکسی S20 FE که سال گذشته معرفی شد، با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار ارزان‌تر وارد بازار شود.
تبلیغات

مدتی است که شایعات و اخبار گوناگون از گلکسی S21 FE سامسونگ در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ محصولی که انتظار می‌رود نه‌تنها برخی از ویژگی‌های سری پرچم‌دار گلکسی اس ۲۱ را داشته باشد، بلکه برخی از امکانات سری گلکسی نوت را نیز قرض بگیرد.

یکی از مواردی که اشاره‌ی چندانی به آن نشده، برچسب قیمتی است که گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران به همراه خواهد داشت؛ اما AndroidAuthority به گزارشی از کره جنوبی پرداخته است که قیمت احتمالی گلکسی S21 FE را مشخص می‌سازد. طبق گزارش، انتظار می‌رود گلکسی S21 FE ارزان‌تر از نسخه‌ی پیشین باشد و در کره جنوبی با قیمتی تقریبی بین ۶۳۰ تا ۷۲۰ دلار روانه‌ی بازار شود. قیمت مدل گلکسی S20 FE در کره جنوبی در حدود ۸۰۹ دلار بود.

اگر شایعه‌ی مطرح‌شده را در نظر بگیریم، گلکسی S21 FE در مقایسه با محصول سال ۲۰۲۰ با کاهش ۱۰۰ الی ۲۰۰ دلاری همراه خواهد بود که می‌تواند خبر خوشی برای علاقه‌مندان به خرید این محصول سامسونگ باشد. نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۰ به این دلیل معرفی شد که طرفداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ بتوانند محصولی با امکانات ویژه‌ی سری گلکسی اس ۲۰ را به قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر خریداری کنند.

قیمت احتمالی گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران فرصت خوبی برای علاقه‌مندان خواهد بود تا تلفن هوشمندی با امکانات محصولات پرچم‌دار را به قیمت به‌مراتب کمتری خریداری کنند؛ محصولی که می‌تواند غافلگیری‌های ویژه‌ای از جمله پشتیبانی از قلم استایلوس به همراه داشته باشد.

سران سامسونگ هنوز در مورد قیمت احتمالی گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران واکنشی نشان نداده‌اند. همچنین در گزارش اشاره نشده است که آیا گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران در بازارهای دیگر دنیا نیز با قیمت اشاره‌شده عرضه خواهد شد یا کمی گران‌تر خواهد بود؛ اما این قیمت می‌تواند محصول سامسونگ را در بازار پرچم‌داران ارزان‌قیمت شرکت‌هایی مانند ریلمی، شیائومی، اوپو و موارد دیگر قرار بدهد.

هنوز مشخص نیست کاهش قیمت احتمالی گلکسی S21 FE به چه علتی است و سامسونگ چگونه می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند. نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا کاهش قیمت این گوشی هوشمند سامسونگ می‌تواند شما را به خرید گلکسی S21 FE ترغیب کند؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات