سری آنر ۵۰ در تاریخ ۲۶ خرداد رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، سری آنر ۵۰ شامل سه مدل گوشی هوشمند خواهد بود که دو مدل با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G و مدل پرچم‌دار با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 روانه‌ی بازار خواهند شد.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید، آنر مدتی است از هواوی جدا شده است و به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند. به گزارش Gizmochina، این برند تأیید کرده است که آنر ۵۰ (Honor 50) آخرین گوشی هوشمندی خواهد بود که ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در چین روانه‌ی بازار می‌شود.

پیش از این آنر اعلام کرده بود که آنر 50 به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G کوالکام مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی پرو این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 888 استفاده کند. برند مذکور همچنین مجوز استفاده از سرویس‌های موبایل گوگل را برای دستگاه‌های خود دریافت کرده و در توییتر تأیید کرده است که سری آنر ۵۰ از خدمات گوگل پشتیبانی خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده، به‌ نظر می‌رسد آنر 50 از ماژول دوربین بیضی بزرگ در گوشه‌ی بالا سمت چپ برخوردار است که دو دایره‌ی بزرگ را در خود جای داده. دایره‌ی بالایی یک حسگر دوربین دارد و دایره‌ی پایینی دارای لنز زوم پریسکوپ و حسگر دوربین سوم است.

بر اساس گزارش‌ها، آنر 50 در سه رنگ زرد، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. احتمال دارد چند رنگ دیگر نیز وجود داشته باشد؛ اما بعد از رونمایی رسمی از آن مطلع خواهیم شد.

آنر پس از جدایی از هواوی، مذاکرات خود را با سایر شرکت‌ها و تأمین‌کنندگان مانند کوالکام، اینتل، AMD و گوگل آغاز کرده است که این همکاری به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، برای هواوی امکان‌پذیر نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات