بازار گوشی‌ تاشو در تابستان ۲۰۲۱ میزبان برندهای بیشتری خواهد بود

شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، در سال ۲۰۲۱ علاوه بر محصولات سامسونگ، گوشی‌های تاشوی دیگری از سایر برند‌ها مانند شیائومی، اوپو و ویوو خواهیم دید.
تبلیغات

به گزارش Androidauthority، این روزها اخبار مختلفی درباره‌ی گوشی‌های تاشو اندرویدی به گوش می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ شاهد تولید مدل‌های زیادی از گوشی‌ تاشو باشیم. به ادعای دیجی‌تایمز، علاوه بر مدل‌های بعدی گلکسی فولد و فلیپ سامسونگ، محصولات تاشدنی سایر شرکت‌ها از جمله اوپو، شیائومی و ویوو را خواهیم دید.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 3 را ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۰) معرفی کند که پرچم‌دار سامسونگ برای نیمه‌ی دوم سال خواهد بود. غول کره‌ای تأیید کرده است که گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد؛ بنابراین انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 2 در ماه جولای رونمایی شود.

طبق گزارش‌های دیجی‌تایمز، شیائومی قصد دارد گوشی تاشو دیگری را اواخر سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند. هنوز جزئیاتی از دستگاه مذکور در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت گوشی تاشو شیائومی کم‌تر از می میکس فولد شیائومی باشد که در اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و قیمت آن در چین  ۹۹۹۹ یوآن (۱۵۲۱ دلار) بود.

در اواخر سال ۲۰۲۰، اوپو گوشی مفهومی با نام X 2021 رونمایی کرد که صفحه‌نمایشی رول‌شدنی داشت که سایز نمایشگر را از ۶٫۷ اینچ به ۷٫۴ اینچ تغییر می‌داد. اوپو در آن‌ زمان به Android Authority گفت قصد ندارد به‌زودی نسخه‌ی تجاری این گوشی مفهومی را تولید کند؛ اما اکنون طبق گزارش‌هایی، دیجی‌تایمز مدعی شده است که اوپو در حال آماده‌سازی گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش رول‌شونده برای عرضه‌ی آن در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ است. در ادامه‌ مقاله همچنین اشاره‌ای به معرفی گوشی هوشمند ویوو با صفحه‌نمایش رول‌شونده در سال جاری شده است؛ اما جزئیات بیشتری از آن نمی‌دانیم. علاوه‌ بر این طبق شایعات اخیر، به‌ نظر می‌رسد که ویوو در حال کار روی گوشی تاشویی شبیه به گلکسی زد فلیپ است که با بسته‌ شدن صفحه‌نمایش ۷ اینچی به یک صفحه‌نمایش کوچک ۲ اینچی تبدیل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات