گلکسی A22 4G با مشخصات اصلی در گیگ‌بنچ دیده شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه 4G‌ گلکسی A22 سامسونگ توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای به امتیاز ۲۹۳ و در آزمون چندهسته‌ای به امتیاز ۱،۲۴۷ دست یابد.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی گلکسی A22 را در نسخه‌های 4G و 5G معرفی کند. ماه گذشته، نسخه 5G ای ۲۲ (SM-A226B) با تراشه دایمنسیتی 700 و ۶ گیگابایت حافظه رم و سیسم‌عامل اندروید ۱۱ در گیک‌بنچ مشاهده شد. حال مدل 4G این گوشی به‌همراه مشخصات اصلی آن نیز در گیک‌بنچ دیده شده است.

گلکسی ای ۲۲ 4g‌ در گیک بنچ

طبق اطلاعات منتشرشده، گلکسی A22 4G با شماره‌مدل SM-A225F از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و ۶ گیگابایت حافظه رم و تراشه هلیو G80 (شناسه MT6769V / CT) برخوردار است. گیک‌بنچ اطلاعات دیگری درباره گلکسی A22 4G فاش نکرده است؛ اما این گوشی هوشمند گواهی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) را دریافت کرده است و طبق فهرست آن در وب‌سایت سازمان صدور گواهینامه، با شارژر ۱۵ وات عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی 4G و 5G گلکسی ای ۲۲

هنوز سامسونگ خبری از گلکسی A22 منتشر نکرده است؛ اما به‌لطف اخبار فاش‌شده قبلی، می‌دانیم طراحی نسخه 4G و 5G مشابه است. همچنین، دوربین سلفی در شکاف قطره‌ای صفحه‌نمایش تعبیه شده و در پنل پشتی برجستگی مربع‌شکل دوربین به‌چشم می‌خورد. با این تفاسیر، مدل 4G از سه‌ دوربین عقب و نسخه 5G از چهار دوربین بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات