احتمال رونمایی از گلکسی S21 FE، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در مرداد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود گلکسی S21 FE، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 سامسونگ در همان بازهٔ زمانی معرفی خواهند شد که شرکت کره‌ای معمولا از مدل‌های جدید گلکسی نوت رونمایی می‌کند.
تبلیغات

مدتی است اخبار مختلفی از مدل‌های بعدی سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ فضای مجازی را پر کرده؛ گوشی‌های تاشوی سامسونگ که از نظر سخت‌افزار و طراحی ظاهری، پیشرفت‌های جالبی نسبت به مدل پیشین داشته‌اند و حتی گفته می‌شود با مواد اولیهٔ مقاوم‌تر و قیمتی به‌مراتب کمتر به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش AndroidAuthority، گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ در ماه آگوست رونمایی خواهند شد. سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشوی بعدی خود، تلفن هوشمند دیگری معرفی خواهد کرد که گلکسی S21 FE نام دارد؛ اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، خبری از گلکسی نوت بعدی نخواهد بود.

طبق گزارش، رسانه‌های کره‌ای خبر داده‌اند که سامسونگ در مورد زمان عرضهٔ گوشی‌های هوشمند بعدی خود با خرده‌فروشان و اپراتورهای کره‌ای صحبت کرد است تا برای فروش گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE به بازار آماده شوند. زمان عرضه اواخر ماه آگوست تخمین زده می‌شود.

چندی پیش خبری منتشر شد که گلکسی S21 FE برخلاف نسخهٔ قبلی که در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شد، در ۱۹ آگوست معرفی خواهد شد. این خبر با گزارش‌های جدید تا حدودی مطابقت دارد. در برخی از گزارش‌ها نیز اشاره شده بود که گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در ماه جولای روانهٔ بازار خواهند شد و جایگزین سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

انتظار می‌رود گوشی‌های تاشوی سامسونگ از ویژگی‌هایی مانند قلم استایلوس پشتیبانی کنند که چنین اقدامی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. سامسونگ به دلیل شباهت بیش از حد سری نوت به سری اس تصمیم گرفت عرضهٔ نسخهٔ بعدی گلکسی نوت را به سال ۲۰۲۲ موکول کند و حال به نظر می‌رسد منابع خود را روی توسعه و ساخت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ متمرکز ساخته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات