تصاویر رندرشده جدیدی از گلکسی تب اس ۷ لایت با رنگ صورتی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود سامسونگ به‌زودی گلکسی تب اس ۷ لایت را رونمایی خواهد کرد. تصاویر افشاشده ما را با جزئیات طراحی این محصول بیشتر آشنا می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش GSMArena، سامسونگ به‌زودی تبلت مقرون‌به‌صرفه گلکسی تب اس ۷ لایت را در سه نوع مجهز به شبکه‌های ارتباطی وای‌فای و 4G و 5G رونمایی و عرضه خواهد کرد. ماه گذشته، رندرهای فاش‌شده مدل 5G را در رنگ مشکی نشان می‌دادند؛ اما اکنون چند تصویر دیگر رسانه‌ای شده است که این تبلت را در رنگ صورتی به‌همراه قلم S-Pen و کیس کتابی با رنگ مشابه بدنه‌ی تبلت نمایان می‌کند.

شواهد حاکی از آن است که شرکت کره‌ای دو محل نگه‌داری قلم هوشمند را در کیس محافظ دستگاه تعبیه کرده است که از قرار معلوم، یکی در داخل و دیگری در نزدیکی آرایه‌ی دوربین دوگانه قرارداد. همچنین، می‌توانید کلید پاور و میزان صدا را در فریم سمت راست و درگاه USB-C و بلندگوی را در پایین دستگاه مشاهده کنید. در حاشیه سمت راست نیز، دوربین سلفی وجود دارد.

تصویر افشاشده از گلکسی تب اس ۷ لایت
تصویر افشاشده از گلکسی تب اس ۷ لایت
تصویر افشاشده از گلکسی تب اس ۷ لایت
تصویر افشاشده از رنگ‌بندی گلکسی تب اس ۷ لایت

گفتنی است که گلکسی تب اس ۷ لایت فقط در رنگ‌های سیاه و صورتی موجود نخواهد بود؛ زیرا یکی از تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که این تبلت در کل پنج گزینه رنگی دارد.

اگرچه هنوز خبر رسمی از سامسونگ درباره‌ی این محصول منتشر نشده است، رولاند کواندت، افشاگر نام‌آشنا، ادعا می‌کند که این تبلت درواقع گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت نامیده می‌شود. دلیل انتخاب چنین اسم عجیبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما قطعا باتوجه‌به سوابق مشابه انتخاب چنین نامی دور از انتظار نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات