نسخه گیمینگ ردمی کی 40 شیائومی از فناوری شارژ ۶۷ وات برخوردار است

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که ظرفیت باتری و فناوری شارژ نسخه گیمینگ ردمی کی 40 را مشخص می‌سازد.
تبلیغات

انتظار می‌رود فردا شیائومی نسخه گیمینگ گوشی هوشمند ردمی کی ۴۰ را رونمایی کند. تاکنون، شیائومی اطلاعات رسمی و تأییدشده بسیاری درباره محصول جدیدش منتشر شده است. به‌گزارش GSMArena، تیزرهای تبلیغاتی نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ (Redmi K40 Gaming Edition) در فضای مجازی قرار گرفته که مشخصات سخت‌افزاری، ازجمله ظرفیت باتری و فناوری شارژ جدیدترین دستاورد شیائومی را مشخص می‌سازد. در تیزرهای تبلیغاتی آمده است گوشی گیمینگ شیائومی از باتری ۵،۰۶۵ میلی‌آمپرساعتی و شارژ باسیم ۶۷ واتی بهره می‌برد.

با نگاهی کلی به سری ردمی کی ۴۰، می‌توان گفت که نسخه گیمینگ از سایر مدل‌ها از باتری حجیم‌تر و سیستم شارژ سریع‌تری برخوردار است که برای علاقه‌مندان به خرید این محصول مزیت مهمی محسوب می‌شود. درواقع، چنین اقدامی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اصولا کاربران گوشی‌های گیمینگ درمقایسه‌با کاربران دیگر، زمان بیشتری از تلفن هوشمندشان استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو، دستگاه مناسب برای بازار گوشی‌های گیمینگ از باتری حجیم و سیستم شارژ سریع باید برخوردار باشد.

تیزر تبلیغاتی نسخه گیمینگ ردمی کی 40 شیائومی

با این اوصاف، می‌توان گفت شیائومی در انتخاب ظرفیت باتری و سیستم شارژ سریع در نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ هوشمندانه عمل کرده است. شیائومی برای افزایش کیفیت تجربه کاربری در جدیدترین مدل گوشی گیمینگش با شرکت JBL نیز همکاری کرده تا بلندگوهای به‌کاررفته در نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ را بهینه کند. علاوه‌بر‌این، کاربران تلفن هوشمند جدید شیائومی به ویژگی‌هایی همچون دالبی اتموس و Hi-Res Audio دسترسی خواهند داشت. اگر درباره دالبی اتموس می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، در وبگاه‌ زومیت مقاله‌های مربوط به این فناوری را بخوانید.

درادامه گزارش، آمده است نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ از صفحه‌نمایش اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. در دل محصول جدید شیائومی، تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ به‌کار رفته است که از‌نظر توان محاسباتی، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. لبه‌های این گوشی میزبان دو دکمه است تا گیمرها بتوانند هنگام تجربه بازی‌های اندرویدی از آن‌ها استفاده کنند. این دکمه‌ها از حالت قفل نیز برخوردار هستند تا کاربر در استفاده روزمره به‌اشتباه آن‌ها را فشار ندهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات