رندر‌های گلکسی A22 5G از تمام زوایا منتشر شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدید منتشرشده گلکسی A22 نشان می‌دهد که این گوشی به دوربین سه‌گانه مجهز است و دوربین سلفی به‌صورت ناچ قطره‌ای دیده می‌شود.
تبلیغات

اگر به‌خاطر داشته باشید، چند روز پیش تصاویری از رندر‌های گلکسی A22 سامسونگ منتشر شده بود؛ اما امروز OnLeaks رندر‌های واضح‌تر و بهتری از این گوشی به همراه ویدئو ۳۶۰ درجه منتشر کرده است.

اکنون ما درباره‌ی گلکسی A22 فایو جی صحبت می‌کنیم، این به این معنی نیست که مدل 4G این گوشی متفاوت است؛ اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد گلکسی A22 5G ارزان‌ترین گوشی با پشتیبانی از این فناوری است. پیش از آن گلکسی A32 اولین گوشی با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G بود که با قیمت زیر ۳۰۰ یورو عرضه شد.

رندر گلکسی a22

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، در قسمت جلوی گوشی،دوربین سلفی A22 مشابه A32 5G روی ناچ قطره‌ای در وسط لبه‌ی بالایی صفحه‌نمایش خود‌نمایی ‌می‌کند و به‌نظر می‌رسد که حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. در نمای پشت گوشی، جزیره‌ی دوربین به‌صورت مربع است. رندر‌های جدید منتشر شده دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد، در‌حالی‌که در گزارش‌های قبلی حکایت از وجود دوربین چهار‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی بود.

در قسمت پایین بدنه‌ی گوشی، پورت USB-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری مشابه گلکسی A32 به چشم ‌می‌خورد. برخلاف گلکسی A32 که به صفحه‌نمایش OLED و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شده بود، احتمال دارد که در A22‌ اینطور نباشد و از صفحه‌نمایش ‌LCD بهره ببرد و حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه‌نمایش قرار نداشته باشد.

انتظار می‌رود که گلکسی ای ۲۲ فایوجی ماه ژوئن رونمایی شود. در ادامه می‌توانید ویدئو ۳۶۰ درجه این محصول میان‌رده را ببینید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات