شایعه: گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ ضد آب خواهند بود

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس شایعات، گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهند شد، دارای گواهی IP و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود.
تبلیغات

گوشی‌های تاشوی سال ۲۰۲۱ سامسونگ تا چند ماه دیگر راهی بازار خواهند شد و طبق گزارش‌های جدید، برای اولین‌ بار دارای گواهی IP و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود.

بر اساس شایعات جدید، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ (طبق برخی شایعات، سامسونگ از نام گلکسی زد فیلیپ ۲ را برای این گوشی استفاده نخواهد کرد و این مدل با نام گلکسی زد فلیپ ۳ راهی بازار خواهد شد) از گواهی IP برخوردار هستند و به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و گردوغبار دارند.

البته هنوز مقدار مقاومت این گوشی‌ها مشخص نشده است و نمی‌دانیم چه درجه‌ای از گواهی IP را دریافت کرده‌اند؛ اما به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا، این گوشی‌ها یکی از گواهی‌های IP را دریافت خواهند کرد.

طبق شایعات، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ خردادماه معرفی خواهند شد و تنها گوشی‌‌های تاشدنی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

برخی شایعات به این موضوع اشاره دارند که زد فولد ۳ از S Pen برخوردار است؛ اما محلی برای قرار دادن قلم روی این گوشی وجود ندارد. دقیقا  مثل گلکسی اس ۲۱ اولترا که از قلم پشتیبانی می‌کند اما جایی برای قرار دادن قلم ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات