وان پلاس نورد ال‌ ای معرفی شد؛ محصولی که نمی‌توانید آن را بخرید

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس از یک گوشی میان‌رده به نام وان پلاس نورد ال‌ ای رونمایی کرده است که قابل‌ خرید نیست و تنها یک مدل از آن ساخته شده است.
تبلیغات

وان پلاس با ساخت وان پلاس نورد وارد حوزه ساخت گوشی‌ میان‌رده شد. وان پلاس نورد به تراشه اسنپدراگون 765G مجهز شده بود. حالا این شرکت یک گوشی میان‌رده دیگر به نام OnePlus Nord LE معرفی کرده است.

وان پلاس نورد ال ای همان وان پلاس نورد است که قبلا معرفی شده بود و تفاوت این دو گوشی در رنگ آن‌ها است. به گزارش جی‌‎اس‌‎ام‌آرنا، مدل ال ای به تراشه اسنپدراگون 765G مجهز شده است و صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و باتری آن ۴۱۱۵ میلی‌آمپر ساعت است که با شارژر ۳۰ وات شارژ می‌شود. 

وان پلاس نورد ال ای

وان پلاس نورد در یک رنگ آبی و دو رنگ خاکستری راهی بازار شد و نورد ال ای با ترکیب دو رنگ سبز و نارنجی راهی بازار شده است. در واقع قسمت پایینی گوشی به رنگ سبز است و هرچه به سمت بالای آن می‌رویم، رنگ گوشی به نارنجی تغییر می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشرشده از این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

موضوع جالب این است که وان پلاس نورد ال ای خریدنی نیست و قیمتی برای آن در نظر گرفته نشده است. وان پلاس تنها یک مدل از این گوشی هوشمند راهی بازار کرده و عبارت LE به معنای Litetally Only One Edition است.

این گوشی در چین هم به فروش نخواهید رسید و تنها راه داشتن آن، این است که در مسابقه‌ای که وان پلاس ترتیب داده شرکت کنید. البته شرکت در این مسابقه شرایط خاصی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات