شایعه: اچ تی سی امسال گوشی 5G راهی بازار خواهد کرد

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اچ تی سی تا چند ماه دیگر یک مدل گوشی 5G و تعدادی محصول واقعیت مجازی و واقعیت افزوده معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

برخلاف ال‌جی، اچ تی سی همچنان در صنعت گوشی‌ هوشمند فعالیت می‌کند و بر اساس شایعات، گوشی 5G این شرکت تا چند وقت دیگر راهی بازار خواهد شد.

منابع ناشناس به این موضوع اشاره کرده‌اند که اچ تی سی قصد دارد یک مدل گوشی 5G در کنار مدل جدیدی از محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود راهی بازار کند. این محصولات می‌توانند به افزایش درآمد اچ تی سی کمک کنند.

به گزارش گیزمو چاینا، اچ تی سی به‌تازگی قیمت HTC U20 5G را هم کاهش داده است و این گوشی اکنون با قیمت ۴۹۲ دلار به ‌فروش می‌رسد که نزدیک قیمت به Desire 21 Pro 5G است؛ اما HTC U20 5G هم تراشه قدرتمند‌تری دارد و هم از حافظه داخلی بیشتر و صفحه‌نمایش باکیفیت‌تری برخوردار است.

گجت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اچ تی سی به محصولات تجاری‌تری تبدیل شده‌اند و به احتمال زیاد، افراد زیادی می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند و برای فعالیت‌های آموزشی، کاری و ارتباطی مورد استفاده قرار بدهند. این محصولات جدید به احتمال زیاد جزو خانواده Vive خواهند بود.

همه محصولات جدید اچ تی سی در همین سه‌ماهه معرفی می‌شوند؛ اما با توجه به مشکلات حوزه تولید تراشه، احتمال دارد معرفی این محصولات به تأخیر بیفتد. انتظار می‌رود این محصولات اول در تایوان و سپس در دیگر کشورها راهی بازار ‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات