گلکسی F12 در گیک‌بنچ و وب‌سایت پشتیبانی سامسونگ دیده شد

یک‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی اف ۱۲ با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی، چهار دوربین پشت با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گیک‌بنج و وب‌سایت پشتیبانی سامسونگ فهرست شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سامسونگ فردا گلکسی اف ۱۲ را رسما معرفی می‌کند و این شرکت تیزرهای آن را در وب‌سایت رسمی خود قرار داده است. انتظار می‌رود سامسونگ دو مدل جدید از خانواده گلکسی اف را معرفی کند که احتمالا گلکسی اف ۱۲ و گلکسی اف ۰۲ اس خواهند بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های سری اف سامسونگ در واقع مدل‌های ریبرندشده‌ی سری گلکسی ام به‌حساب می‌آیند. به همین دلیل گلکسی F02s همان گلکسی M02s و  گلکسی F12 همان گلکسی M12 خواهد بود.

معرفی گلکسی اف ۱۲

با توجه به اطلاعاتی که در گیک‌بنج فهرست شده بود، می‌دانستیم گلکسی اف ۱۲ همان گلکسی ام ۱۲ است؛ اما با توجه به اطلاعاتی که سامسونگ در صفحه پشتیبانی خود منتشر کرده است، از این موضوع اطمینان کامل پیدا کردیم.

در صفحه پشتیبانی سامسونگ لینک دانلود دفترچه راهنمای گلکسی اف ۱۲ قرار گرفته است که به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا‎‌، در آن به محصولی با شماره مدل SM-F127G/DS اشاره شده و در همین دفترچه راهنما شماره مدل SM-M127F و SM-M127G هم دیده می‌شود.

دفترچه راهنمایی گلکسی اف ۱۲

امروز اطلاعات دیگری از این گوشی در گیک‌بنج منتشر شده است. این اطلاعات مربوط به گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-F127G می‌شود. در این اطلاعات گفته شده است که محصول جدید سامسونگ به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز  است و ۴ گیگابایت رم دارد.

اگر گلکسی اف ۱۲ به‌عنوان یک محصول رده‌پایین در نظر گرفته شود، احتمال دارد مدل دیگری از این گوشی با ۳ و حتی ۶ گیگابایت رم راهی بازار شود که ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. تفاوت رم و حافظه داخلی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مدل‌های مختلف گلکسی اف ۱۲ و گلکسی ام ۱۲ خواهد بود.

گلکسی اف ۱۲ در گیک بنچ

گلکسی اف ۱۲ به‌احتمال زیاد از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با کیفیت +HD استفاده می‌کند؛ نمایشگری IPS که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. این گوشی هوشمند چهار دوربین پشت دارد که دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL GM2 سامسونگ استفاده می‌کند. این حسگر 1/2.25 اینچی با پیکسل‌هایی به قطر ۰٫۸ میکرومتر از تکنولوژی Tetracell که جایگزینی برای Quad Bayer به‌حساب می‌آید، استفاده می‌کند و به فوکوس خودکار Super-PD مجهز شده است.

 گلکسی اف ۱۲ باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت گوشی روی لبه آن قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات