ویوو ایکس ۶۰ تی با تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویوو ایکس ۶۰ تی سه دوربین پشت دارد و تنها در یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

ویوو در آذرماه سال گذشته ایکس ۶۰ و ایکس ۶۰ پرو و در دی‌ماه سال گذشته، ایکس ۶۰ پرو پلاس را معرفی کرد. حالا این شرکت چینی یک گوشی دیگر به این خانواده اضافه کرد که X60t نام دارد.

گوشی ویوو ایکس ۶۰ تی شباهت زیادی به مدل معمولی X60 دارد و از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ایکس ۶۰ با تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ در چین راهی بازار شده بود و نسخه جهانی آن با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ دراختیار خریداران قرار گرفت.

ویوو ایکس ۶۰ تی

یکی دیگر از تفاوت‌های ایکس ۶۰ تی با ایکس ۶۰ دوربین‌های پشت خاست. ایکس ۶۰ تی سه دوربین پشت دارد که ویوو این دوربین‌ها را با همکاری زایس ساخته است.

دوربین اصلی ایکس ۶۰ تی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین دیگر این گوشی به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید مجهز شده است و دوربین بعدی حسگر ۱۳ مگاپیکسلی پرتره دارد. البته دوربین اصلی X60t از لرزش‌گیر گیمبال بهره می‌برد که روی X60 وجود نداشت.

دوربین گوشی ویوو ایکس ۶۰ تی

ویوو ایکس ۶۰ در مدل‌های مختلفی با رم و حافظه داخلی متفاوت راهی بازار شده بود؛ اما ویوو ایکس ۶۰ تی تنها یک مدل دارد که به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

X60t به صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر +Full HD مجهز شده است. حسگر اثر انگشت این گوشی زیر صفحه‌نمایش آن قرار دارد و روی صفحه‌نمایش، دوربین سلفی دیده می‌شود که حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ایکس ۶۰ تی می‌توان به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۳۳ وات اشاره کرد. این گوشی به NFC‌ مجهز شده است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

ویوو اعلام کرده است که این گوشی به ‌جای استفاده از Funtouch OS از OriginOS استفاده می‌کند که براساس اندروید ۱۱ توسعه پیدا کرده است.

ویوو X60t در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن نزدیک به ۵۳۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات