شایعه: گوشی گیمینگ ردمی به تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز خواهد بود

یک‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، گوشی مخصوص بازی ردمی با قیمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد و ارزان‌ترین گوشی گیمینگ خواهد بود.
تبلیغات

مدیرکل ردمی اعلام کرد که گوشی گیمینگ این شرکت تا چند ماه دیگر معرفی و راهی بازار خواهد شد؛ اما به‌تازگی حساب کاربری Digital Chat Station در ویبو اطلاعاتی در مورد این گوشی منتشر شده است که به مشخصات کلیدی این محصول اشاره دارد.

در این اطلاعات گفته شده است که گوشی مخصوص بازی ردمی به صفحه‌نمایش OLED مسطح مجهز شده و دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای روی آن قرار گرفته است و به همین دلیل، شبیه به می ۱۱ و ردمی کی ۴۰ خواهد بود. این دو گوشی از پنل‌های جدید E4 سامسونگ بهره می‌برند.

از طرف دیگر به این موضوع اشاره شده است که گوشی مخصوص بازی ردمی به تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. استفاده از این باتری و این تراشه برای یک گوشی گیمینگ مناسب خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با  شارژر ۶۵ وات راهی بازار شد که به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا، در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

برای این گوشی هوشمند شولدرباتن هم در نظر گرفته شده است که بازی کردن با این محصول را بسیار لذت‌بخش می‌کند. شولدرباتن معمولا روی کنترلرهای مخصوص بازی قرار می‌گیرد و دیدن آن‌ها روی یک گوشی هوشمند قطعا تجربه بازی کردن را دوچندان بهتر می‌کند.

در اطلاعات فاش‌شده در مورد گوشی مخصوص بازی ردمی به قیمت آن اشاره شده است. بر اساس شایعات، این گوشی با قیمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار راهی بازار می‌شود و در واقع با یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مخصوص بازی دنیا مواجه خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات