نوکیا X20 گواهی FCC را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت FCC ثبت شده است، HMD Global قصد دارد در ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، سه مدل گوشی‌ نوکیا معرفی کند که یک مدل از شبکه‌ی 4G و دو مدل دیگر از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

به گزارش GSMArena، به‌تازگی اطلاعات نوکیا X20 در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) ثبت شده است. همان‌طور که قبلا HMD Global اعلام کرده بود، قصد دارد در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ (۸ آوریل) طی رویدادی از سه مدل گوشی‌ با نام‌های نوکیا G10، نوکیا X10 و نوکیا X20 رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نوکیا G10 به فناوری ارتباطی 4G مجهز است؛ اما دو گوشی دیگر، یعنی نوکیا X10 و X20 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و از تراشه‌ی اسنپدراگون 480 بهره می‌برند.

اطلاعات منتشرشده در FCC نشان می‌دهد که نوکیا X20 دارای صفحه‌نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی است و در قسمت پشتی گوشی، ماژول دوربین به‌صورت جزیره‌ی بزرگ دایره‌ای طراحی شده. هیچ بریدگی برای حسگر اثر انگشت در طراحی کلی FCC وجود ندارد و احتمالا HMD این دکمه را زیر صفحه‌نمایش تعبیه کرده است.

بر اساس اطلاعات قبلی، نوکیا X20 دارای ۶ گیگابایت رم است و از اندروید ۱۱ به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره می‌برد. گفته می‌شود X20 در دو رنگ آبی و ماسه‌ای و با قیمت حدود ۳۴۹ یورو عرضه می‌شود. مدل ارزان‌تر، نوکیا X10 در دو رنگ سفید و سبز عرضه خواهد شد و قیمت آن حدود ۲۹۹ یورو خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات