ویدیوی آزمایش مقاومت وان پلاس 9 پرو منتشر شد

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
یکی از کانال‌های معروف یوتیوب اخیرا وان پلاس 9 پرو را مورد آزمایش مقاومت فیزیکی قرار داده و این گوشی توانسته است از آزمایش خم ‌شدن سربلند بیرون بیاید.
تبلیغات

وان پلاس ۹ پرو (OnePlus 9 Pro) شب گذشته به ‌همراه وان پلاس 9 و وان پلاس 9R رونمایی شد و ساعاتی پس از رونمایی، یوتیوبر معروف JerryRigEverything پرچم‌دار جدید وان پلاس را در آزمایش‌های سخت خود مورد بررسی قرار داد. به‌ گزارش GSMArena، این آزمایش مواردی مثل مقاومت در برابر خط‌و‌خش و سوختگی و خم‌ شدن را شامل می‌شود.

تماشا در یوتیوب

همان‌طور که در ویدئوی بالا می‌بینید،‌ وان پلاس 9 پرو توانسته است از آزمایش خم ‌شدن با موفقیت بیرون بیاید؛ اتفاقی که برای ایسوس راگ فون 5 رخ نداد. صفحه‌نمایش شیشه‌ای وان پلاس 9 پرو در همان‌جایی که می‌شد انتظار داشت خراش برمی‌دارد و در برابر شعله برای مدت‌زمانی طولانی‌تر از حالت عادی دوام می‌آورد. 

وان پلاس 9 پرو گوشی رده‌بالایی است که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند و در قوی‌ترین کانفیگ خود به ۱۲ گیگابایت رم مجهز است. این گوشی صفحه‌نمایش LTPO OLED دارد، به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و با دوربین چهارگانه‌ که نتیجه‌ی همکاری با هسل‌بلاد است به بازار می‌آید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات