می 11 اولترا احتمالا در ۱۰ روز آینده با ایزوسل GN2 معرفی می‌شود

شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری می‌گوید شیائومی قصد دارد در پایان ماه جاری میلادی یک مدل گوشی هوشمند با حسگر بزرگ ایزوسل GN2 معرفی کند. این گوشی احتمالا می 11 اولترا خواهد بود.
تبلیغات

ماه گذشته افشاگری با نام کاربری Ice Universe مدعی شد شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) به نخستین گوشی هوشمندی تبدیل خواهد شد که از حسگر بزرگ ایزوسل GN2 سامسونگ استفاده می‌کند. این افشاگر دوباره ادعای خود را تکرار کرده و گفته است می 11 اولترا در پایان ماه جاری میلادی عرضه می‌شود.

براساس گزارش GSMArena، گفته‌های Ice Universe با آنچه یکی دیگر از افشاگران با نام Digital Chat Station اعلام کرده بود مطابقت دارد. به ‌نظر می‌رسد شیائومی در ماه جاری و ماه آینده‌ی میلادی محصولات مهمی در صف رونمایی دارد. احتمالا می 11 اولترا به ‌همراه می 11 پرو معرفی می‌شود؛ طبق شایعه‌ها، شیائومی می 11 پرو نیز دارای حسگر ایزوسل GN2 خواهد بود و در پنل پشتی از نمایشگری کوچک میزبانی خواهد کرد. 

حسگر 1/1.12 اینچی GN2 قرار است بزرگ‌ترین حسگری باشد که در سال جاری میلادی در دوربین گوشی‌ها حضور پیدا می‌کند. مطابق گفته‌ی Ice Universe، سامسونگ در حسگر GN2 از پیکسل‌های بزرگ ۱٫۴ میکرومتری استفاده کرده است و این بار به ‌جای حسگری با وضوح بالاتر از ۱۰۰ مگاپیکسل، با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مواجه هستیم.

ادعا شده است ایزوسل GN2 از تکنیک ترکیب پیکسل‌ها (هر چهار پیکسل مجاور) استفاده می‌کند و عملکردی بی‌رقیب در زمینه‌ی تصویربرداری شبانه دارد. سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو که در ایزوسل GN2 به‌روز شده است، می‌تواند سریع‌تر و دقیق‌تر روی سوژه‌ها فوکوس کند. 

انتظار می‌رود می 11 اولترا و می 11 پرو دارای دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی باشند و بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری ارائه بدهند. دوربین یادشده دارای فاصله‌ی کانونی ۱۲۰ میلی‌متری خواهد بود و به ‌همین دلیل انتظار داریم بزرگ‌نمایی پنج برابری اپتیکال ارائه بدهد. دوربین سوم گوشی‌های موردبحث شیائومی دارای لنز فوق عریض در جلوی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

براساس شایعه‌ها، به رونمایی می 11 اولترا و می 11 پرو بسیار نزدیک شده‌ایم؛ اما شیائومی هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی گوشی‌هایش اعلام نکرده است. البته با درنظرگرفتن وضعیت امروز دنیا و برگزاری کنفرانس‌ها به‌صورت آنلاین، شاید برنامه‌ریزی چندانی برای برگزاری کنفرانس رونمایی می 11 اولترا لازم نباشد. گفته می‌شود شرکت چینی افزون ‌بر می 11 اولترا و می 11 پرو، می 11 لایت را نیز معرفی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات