جزئیات دوربین گلکسی A82 سامسونگ فاش شد

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌زودی مدل دیگری از خانواده‌ی گلکسی A، با نام گلکسی A82 را رونمایی خواهد کرد. اکنون جزئیات دوربین گلکسی A82 فاش شده است.
تبلیغات

براساس گزارش GsmArena، به‌تازگی سامسونگ گوشی‌های میان‌رده‌ی سری گلکسی A را برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. گلکسی A52 با پشتیبانی از شبکه‌های 4G و 5G و گلکسی A72 فعلا با پشتیبانی از شبکه‌ی 4G رونمایی شده است. این غول فناوری هنوز کار با سری گلکسی A را برای امسال به پایان نرسانده است. در آینده‌ای نزدیک باید شاهد رونمایی از گلکسی A82 باشیم.

درحالی گلکسی A82 رونمایی می‌شود که سامسونگ نسل قبلی آن را عرضه نکرده است و گلکسی A82 به‌طور مستقیم، جایگزینی برای گوشی دو نسل پیش، یعنی گلکسی A80 خواهد بود که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود. گلکسی A80 قابلیت بسیار جالبی داشت و این امکان را می‌داد تا با چرخش دوربین‌ اصلی از آن برای ثبت عکس سلفی استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی A80

گلکسی A80

هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی A82 از مشخصات مشابه مدل‌های دیگر سری A بهره می‌برد یا خیر؛ اما طبق شایعات، حسگر اصلی دوربین عقب آن مانند گلکسی A52 و گلکسی A72 دارای وضوح ۶۴ مگاپیکسل است. حسگر مورد استفاده در دوربین گلکسی A82، احتمالا نمونه‌ی IMX686 ساخت سونی، خواهد بود.

گلکسی ای ۸۲ به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس، بهره می‌برد که این تراشه، پرچم‌دار ۲۰۱۹ کوالکام است. نسخه‌ی گران‌تر این گوشی نیز ممکن است به تراشه‌ی اسنپدراگون 860 مجهز شود؛ اما این خبر هنوز تأیید نشده است.

به نظر می‌رسد که گلکسی A82 ابتدا وارد بازار کره‌جنوبی شود؛ اما عرضه‌ی جهانی آن هنوز مشخص نیست. مدلی که برای بازار کره عرضه می‌شود، احتمالا مجهز به چیپ کوانتومی تولیدکننده‌ی اعداد تصادفی (QRNG) خواهد بود، درست مثل گوشی Galaxy A Quantum که اردیبهشت سال گذشته برای بازار کره عرضه شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات