HMD Global معرفی گوشی‌های نوکیا در تاریخ ۱۹ فروردین‌ را تأیید کرد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌احتمال زیاد HMD Global در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه از نوکیا G10، نوکیا X10، نوکیا X20 رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

HMD Global که نوکیا ۱٫۴ را به‌عنوان اولین گوشی خود در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد، در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه گوشی‌های دیگری معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این شرکت قصد دارد روند نام‌گذاری گوشی‌های خود را تغییر بدهد و از «+» برای نام‌گذاری محصولات جدید استفاده کند.

به‌احتمال زیاد گوشی‌های جدید این شرکت نوکیا جی ۱۰، نوکیا ایکس ۱۰ و نوکیا ایکس ۲۰ خواهند بود. سری جی نوکیا جزو محصولات رده پایین به‌حساب می‌آیند و سری نوکیا ایکس در رده گوشی‌های میان‌رده قرار خواهد گرفت.

براساس شایعات، نوکیا جی ۱۰ به تراشه Helio P22 مجهز شده است و به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، با قیمت نزدیک به ۱۴۰ یورو راهی بازار می‌شود.

نوکیا ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ به دلیل برخورداری از اسنپدراگون ۴۸۰، از 5G پشتیبانی می‌کنند. البته طبق برخی شایعات، در نوکیا ایکس ۲۰ از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ استفاده شده است.

براساس شایعات، این گوشی‌ها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ یورو قیمت خواهند داشت؛ اما ازآنجایی‌که نزدیک به سه هفته تا معرفی این گوشی‌‌ها زمان داریم، شاید اطلاعات منتشرشده دقیق نباشند.

در حال حاضر تنها گوشی نوکیا ۸.۳ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل HMD Global قصد دارد گوشی‌های بیشتری با پشتیبانی از این شبکه راهی بازار کند.

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی برای سایر گوشی‌های نوکیا رخ می‌دهد و نمی‌دانیم که آیا روند نام‌گذاری گوشی‌های نوکیایی مانند نوکیا ۶.۴ و ۷.۴ هم تغییر می‌کند یا خیر. در حال حاضر سری C نوکیا جزو محصولات رده پایین این شرکت به‌حساب می‌آیند.

 انتظار می‌رود در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه اطلاعات بیشتری از گوشی‌های نوکیا منتشر شود. مراسم HMD Global در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد و برای این مراسم از هشتگ LoveTrustKeep# در شبکه‌های اجتماعی استفاده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات