شیائومی می میکس تاشدنی در تصاویر واقعی رؤیت شد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از قاب گوشی تاشدنی شیائومی فاش شده‌اند که نشان می‌دهند این دستگاه متعلق‌ به خانواده‌ی می میکس است. گوشی تاشدنی شیائومی در پنل پشتی سه دوربین خواهد داشت.
تبلیغات

در اوایل سال جاری میلادی تصاویری از پروتوتایپ دستگاهی تاشدنی فاش شد که در آن از رابط کاربری شیائومی استفاده شده بود و اکنون تصاویر بیشتری در دسترس قرار گرفته‌اند. براساس گزارش GSMArena، به ‌لطف تصاویر جدید نحوه‌ی طراحی پنل پشتی دستگاه را نیز می‌دانیم.

به ‌نظر می‌رسد گوشی تاشدنی شیائومی قرار است عضوی از سری می میکس باشد و به ‌سمت داخل تا شود؛ یعنی شبیه گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ و هواوی. 

برای مشاهده در ابعاد اصلی، روی تصویر بالا کلیک کنید

تصاویر جدید، بدنه‌ی محصول را نمایش می‌دهند و خبری از صفحه‌نمایش نیست. در پنل پشتی گوشی تاشدنی شیائومی از سه دوربین استفاده شده است. تأکید می‌کنیم این تصاویر به قاب گوشی ارتباط دارند و به‌ همین دلیل ممکن است شرکت چینی بخواهد در مدل نهایی دوربین‌های متفاوتی جای بدهد. البته به‌احتمال بسیار زیاد چینش دوربین‌ها تغییر نخواهد کرد.

دیدن عبارت Mi Mix در پنل پشتی گوشی تاشدنی شیائومی تعجب‌برانگیز بود؛ چون آخرین گوشی این خانواده یعنی می میکس 3 بیش از دو سال پیش به بازار عرضه شد و به ‌نظر می‌رسید شیائومی سری می میکس را به فراموشی سپرده است.

گوشی‌های سری می میکس به‌طور معمول از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت‌های محسوسی با گوشی‌های مرسوم دارند و شاید آنچه در تصاویر فاش‌شده می‌بینید واقعا مربوط به عضوی از خانواده‌ی می میکس نباشد. در هر صورت تا شیائومی به‌صورت رسمی تصویری منتشر نکند، تمامی تصاویر منتسب به گوشی تاشدنی این شرکت شایعه هستند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات