بلک شارک ۴ پرو با سه دوربین پشت در تاریخ ۳ فروردین معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تأیید کرد که بلک ‌شارک ۴ و بلک ‌شارک ۴ پرو را در تاریخ ۳ فروردین‌ماه معرفی خواهد کرد و دوربین‌ آن‌ها از هوش مصنوعی بهره می‌برد.
تبلیغات

شیائومی در ماه ژانویه بارها و بارها به بلک شارک ۴ اشاره کرده است و حالا مشخص شده این گوشی هوشمند در تاریخ ۳ فروردین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود بلک‌شارک ۴ در دو مدل راهی بازار شود و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، یک مدل بلک شارک ۴ و مدل دیگر بلک شارک ۴ پرو نام خواهد داشت.

شیائومی هنوز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها منتشر نکرده است؛ اما قبلا گفته شده بود که باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند و از شارژر ۱۲۰ وات بهره می‌برند. این شارژر می‌تواند در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه کل ظرفیت باتری را شارژ کند.

مدل معمولی بلک شارک ۴ از صفحه نمایشی برخوردار است که روی آن ناچ دیده می‌شود و سه دوربین پشت دارد که به‌صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند. براساس شایعات، حسگر اثر انگشت بلک شارک ۴ روی دکمه پاور آن قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را که در TENNA فهرست شده است ببینید.

لبه سمت چپ بلک شارک ۴
لبه سمت چت بلک شارک ۴
قاب پشتی بلک شارک ۴
صفحه نمایش بلک شارک ۴

مدل پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی مجهز شده است که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و براساس اطلاعاتی که در گوگل‌پلی کنسول منتشر شده است، ۸ گیگابایت رم دارد. همچنین اطلاعاتی در AnTuTu منتشر شده است که تأیید می‌کند اسنپدراگون ۸۸۸ روی بلک‌شارک ۴ پرو قرار گرفته است.

در کنار مشخص شدن تاریخ معرفی این گوشی‌ها، مشخص شده است که بلک شارک ۴ پرو سه دوربین پشت دارد. لو یوژو، مدل عامل بلک شارک، در ویبو به این موضوع اشاره کرده است که سه دوربین پشت بلک شارک ۴ پرو از هوش مصنوعی برخوردار هستند.

یوژو نمونه عکسی که با دوربین بلک شارک ۴ پرو ثبت شده، منتشر کرده است.

نمونه عکس دوربین بلک شارک ۴
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات