آیفون ۱۲ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا با یک کیلوگرم طلا ساخته شدند

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت کاویار، آیفون ۱۲ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا ساخته‌شده با یک کیلوگرم طلای ۲۴ عیار را راهی بازار کرده است که البته قیمت بسیار بالایی دارند.
تبلیغات

اگر ۱۵۹ هزار دلار دارید که نمی‌خواهید از آن استفاده کنید و قصد دارید این پول را روی طلا سرمایه‌گذاری کنید، ما یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شما داریم.

می‌خواهیم طلایی را به شما معرفی کنیم که 5G دارد و از تراشه ۵ نانومتری استفاده می‌کند. شرکت کاویار دو گوشی طلا معرفی کرده است که در کنار قیمت بالایی که دارند، شبیه شمش طلا هستند.

کاویار گوشی‌‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو را با طلا ساخته است. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گلکسی اس ۲۱ پرو طلا با قیمت ۱۶۹ هزار دلار و آیفون ۱۲ پرو با قیمت ۱۵۹ هزار دلار راهی بازار می‌شوند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا با قاب طلا
گلکسی اس ۲۱ اولترا با یک کیلو طلا
گلکسی اس ۲۱ اولترا با طلای ۲۴ عیار
گلکسی اس ۲۱ اولترا با بدنه از طلا

برای ساخت هر کدام این گوشی‌ها از یک کیلوگرم طلای ۲۴ عیار استفاده شده است. البته این مقدار طلا را می‌توان با یک‌سوم قیمت خریداری کرد؛ اما  شمش طلای معمولی از صفحه‌نمایش OLED که از HDR پشتیبانی می‌کند، برخوردار نیست.

قاب پشتی آیفون ۱۲ پرو طلا
آیفون ۱۲ پرو طلا
آیفون ۱۲ پرو با یک کیلو طلا
آیفون ۱۲ پرو طلایی

شرکت کاویار به شکل معمول از طلای ۱۸ عیار برای ساخت گوشی‌ استفاده می‌کند؛ چراکه طلای خالص یا ۲۴ عیار بسیار نرم‌تر است و برای استفاده‌ی روزانه مناسب نیست. پس اگر این گوشی را خریداری کردید، نباید خرید قاب سیلیکونی را فراموش کنید.

شرکت کاویار قاب سیلیکونی هم برای این گوشی‌ها عرضه کرده است که داخل یک کیس لاکچری سفیدرنگ عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات