مشخصات، قیمت و تصویر گلکسی A52 سامسونگ فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی رونمایی رسمی، گلکسی A52 در وب‌سایت دو فروشگاه فهرست شده است. به ‌لطف این اتفاق نه‌تنها به تصاویر گلکسی A52 دسترسی داریم بلکه مشخصات فنی دقیق این گوشی را نیز می‌دانیم.
تبلیغات

سامسونگ نتوانسته است به‌ شکل مناسب جلوی افشای اطلاعات مربوط ‌به گلکسی ای 52 (Samsung Galaxy A52) و گلکسی ای 72 (Galaxy A72) را بگیرد و به‌ همین دلیل تاکنون اطلاعات زیادی درباره‌ی این دستگاه‌ها در فضای وب فاش شده‌ است.

گلکسی A52 که احتمالا در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۱ (۲۷ اسفند ۱۳۹۹) به‌صورت رسمی معرفی می‌شود، اخیرا در دو فروشگاه آنلاین فهرست شده است تا نه‌تنها تصاویرش را ببینیم بلکه از مشخصات فنی آن باخبر شویم. براساس گزارش GSMArena، صفحه‌ی ایجادشده در دو فروشگاه، مربوط‌ به مدل 5G گلکسی A52 است؛ البته مشخصات فنی مدل 4G نیز به ‌لطف یک افشاگر فاش شده است.

صفحه گلکسی ای 52 / Galaxy A52 سامسونگ در وب سایت کنیایی

به ‌نظر می‌رسد گلکسی A52 در کنیا با قیمت ۳۵ هزار شیلینگ (تقریبا ۲۷۰ یورو) برای فروش در دسترس قرار گرفته است. برچسب قیمت ۲۷۰ یورویی کمی پایین‌تر از چیزی است که طی چند وقت اخیر افشاگران اعلام کرده‌اند. پیش‌تر گفته می‌شد گلکسی ای 52 5G سامسونگ بین ۳۶۵ تا ۴۵۰ یورو قیمت خواهد داشت.

اطلاعات فاش‌شده تأیید می‌کند مدل‌های 4G و 5G گلکسی A52 عملا مثل هم هستند؛ با این تفاوت که مدل 5G از پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند؛ اما ظاهرا مدل 4G به اسنپدراگون 720G مجهز می‌شود. دیگر مشخصات گلکسی A52 سامسونگ شامل صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکروی پنج مگاپیکسلی، دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات می‌شود.

رندر فاش شده گلکسی ای 52 / Galaxy A52 سامسونگ در سه  رنگ

مدلی که در کنیا به ‌فروش می‌رسد، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. انتظار داریم سامسونگ مدلی دیگر از گلکسی A52 را با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس مشتریان قرار بدهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات