گلکسی M42 احتمالا از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ثبت‌شدن گلکسی M42 سامسونگ با شماره‌مدل SM-M426B/DS در اتحادیه‌ی وای‌فای نشان می‌دهد این دستگاه قرار است نخستین گوشی از خانواده‌ی گلکسی M باشد که از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

اواخر سال گذشته‌ی میلادی، گواهی‌های متعددی ثبت شدند که به گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ با نام گلکسی ام 42 (Samsung Galaxy M42) ارتباط داشتند و می‌گفتند این گوشی از باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند خواهد بود. به‌نوشته‌ی خبرگزاری GSMArena، همین دستگاه با شماره‌مدل SM-M426B/DS گواهی اتحادیه‌ی وای‌فای را دریافت کرده است.

شماره‌مدل دستگاه اهمیت خاصی دارد؛ زیرا پیش‌تر مدل‌های بین‌المللی گوشی‌های 5G سامسونگ در شماره‌مدلشان عبارت B/DS را داشتند و این یعنی گلکسی M42 قرار است دستگاهی 5G باشد. تاکنون، دستگاهی در خانواده‌ی گلکسی M محصولی با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G عرضه نشده است.

فهرست‌شدن گلکسی M42 سامسونگ در وب‌سایت اتحادیه‌ی وای‌فای اطلاعات اضافه‌ای از مشخصات فنی این گوشی به‌غیر از بهره‌مندی آن از حالت دوگانه‌ی اتصال وای‌فای به ما نمی‌دهد. البته این اطلاعات نشان می‌دهد گلکسی M42 سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 11 دردسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات