برنامه ناامید‌کننده ال جی برای انتشار آپدیت اندروید 11 در اروپا

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شعبه‌ی آلمان ال جی تاریخ به‌روزرسانی گوشی‌های این شرکت به اندروید 11 را منتشر کرده است. وضعیت به‌روزرسانی گوشی‌های ال جی به اندروید 11، ناامید‌کننده به‌نظر می‌رسد.
تبلیغات

ال جی در انتشار به‌روزرسانی اندروید برای گوشی‌های هوشمندش سابقه‌ی درخشانی ندارد و به‌طور معمول زمان نسبتا زیادی به ‌طول می‌انجامد تا گوشی‌های ال جی نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت کنند. به‌ نظر می‌رسد شرایط برای اندروید 11 تغییر نکرده است.

براساس گزارش GSMArena، ال جی به‌روزرسانی اندروید 11 را برای ولوت 5G در کره‌ی جنوبی منتشر کرده است. به‌علاوه چند هفته پیش شاهد انتشار اندروید 11 برای برخی از مدل‌های V60 در ایالات متحده‌ی آمریکا بودیم.

شعبه‌ی ال جی در آلمان به‌تازگی جدولی منتشر کرده است تا تاریخ انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌های این شرکت را در اروپا اعلام کند. 

جدول تاریخ انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های ال جی در اروپا

براساس این جدول، ولوت 5G پیش از دیگر گوشی‌های ال جی در اروپا، ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کند. تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰)، اندروید 11 در دسترس کاربران G8X قرار خواهد گرفت. در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ یعنی جولای تا سپتامبر (اواسط تیر تا اواسط مهر ۱۴۰۰)، نسخه‌ی جدید اندروید برای ولوت 4G و G8S منتشر خواهد شد.

گوشی‌های وینگ،اK52 و K42 برای دریافت به‌روزرسانی اندروید 11 باید تا سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی یعنی اکتبر تا دسامبر (اواسط مهر تا اواسط دی ۱۴۰۰) منتظر بمانند. تا آن زمان، اندروید 11 سیستم‌عاملی یک‌ساله خواهد بود و قطعا اندروید 12 منتشر خواهد شد.

وضعیت به‌روزرسانی گوشی‌های ال جی به نسخه‌ی جدید اندروید، ناامید‌کننده است؛ بنابراین اگر یکی از گوشی‌های اخیر ال جی را خریداری کرده‌اید، امیدواریم انسان صبوری باشید. گوشی‌های ال جی در اروپا که نامشان در جدول نیامده است، احتمالا هیچ‌گاه اندروید 11 را دریافت نمی‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات