هواوی میت 40 ای 5G با صفحه ‌نمایش ۹۰ هرتز معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی میت 40 ای 5G و مدل جدید میت 40 آر اس پورشه دیزاین را ۲۸ اسفندماه در چین راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی که چهار عضو خانواده میت ۴۰ را به نام‌های میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ ار اس پورشه دیزاین معرفی کرده‌ است؛ امروز عضو دیگری با نام Mate 40E 5G به این سری اضافه کرد.

هواوی میت ۴۰ ای 5G از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی خمیده با وضوح Full HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتز راهی بازار می‌شود. دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش این گوشی قرار گرفته که یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی در خود جا داده است. دکمه‌ای خاص برای حسگر اثر انگشت روی این گوشی در نظر گرفته نشده و این حسگر زیر صفحه‌نمایش میت ۴۰ ای 5G قرار دارد.

روی قاب پشتی میت ۴۰ ای 5G چهار دوربین پشت قرار گرفته‌اند که به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا، دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است و در کنار آن، دوربین دیگری با حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و توانایی زوم اپتیکال سه برابری مشاهده می‌کنید. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده و دوربین آخر برای عکاسی ماکرو است که به کاربر اجازه می‌دهد از فاصله ۲٫۵ سانتی‌متری از سوژه‌های مختلف عکاسی کند.

دوربین Mate 40E 5G

در ماژول دایره‌ای شکل دوربین‌های پشت میت ۴۰ ای 5G، حسگر فوکوس لیزری قرار گرفته است و عبارت «لایکا» در این قسمت، نشان می‌دهد همکاری هواوی با لایکا ادامه دارد.

زیر ظاهر زیبا و جذاب هواوی Mate 40E 5G تراشه Kirin 990E به همراه ۸ گیگابایت رم قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به اندروید ۱۰ مجهز شده و از EMUI 11 بهره می‌برد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنند.

قاب پشتی Mate 40E 5G

هواوی برای عضو جدید خانواده میت ۴۰ از باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که می‌توان با شارژر ۴۰ وات و کابل USB-C این محصول را شارژ کرد. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ معکوس برای آن در نظر گرفته شده که البته سرعت آن توسط هواوی اعلام نشده است.

از دیگر ویژگی‌های مهم میت ۴۰ ای 5G می‌توان به گواهی IP53، پشتیبانی از 5G، استفاده از جک ۳٫۵ میلی‌تری خروجی صدا، NFC،اWi-Fi6+،اGPS دوال بند، ژست‌های حرکتی هوایی و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

گوشی میت ۴۰ ای 5G

هواوی اعلام کرده است که Mate 40E 5G در تاریخ ۲۸ اسفندماه و در سه رنگ راهی بازار جسم چین می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ داخلی نزدیک به ۷۰۵ دلار قیمت خواهد داشت و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت نزدیک به ۷۸۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

هواوی در کنار معرفی میت ۴۰ ای 5G مدل جدید میت 40 آر اس پورشه دیزاین را هم معرفی کرد. این مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۱۶۹۰ دلار از تاریخ ۲۸ اسفند در کشور چین عرضه می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات