تیزر Find X3 Pro با موضوع تکنولوژی لایه شیشه‌ای پشت این گوشی

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو از یک لایه شیشه‌ای برای قاب پشت‌ Find X3 Pro استفاده کرده است که برای ساخت، آن تکنولوژی جالبی به کار می‌رود.
تبلیغات

اگر اخبار Find X3 Pro  اوپو را دنبال کرده باشید، برآمدگی دوربین پشت آن قطعا برای شما آشنا است؛ چراکه در تصاویر منتشرشده از این گوشی با ظاهر دوربین آن آشنا شده بودیم؛ اما ممکن است ندانید که روی قاب پشتی این گوشی یک لایه شیشه قرار گرفته است.

این قاب شیشه‌ای به‌صورت خمیده طراحی شده است و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، حتی حالت پیچیده‌ی برآمدگی دوربین پشت را پوشش می‌دهد.

اوپو در ویدئویی که برای نشان دادن لایه شیشه‌ای قاپ پشت ‌Find X3 Pro منتشر کرده است، نکات جالبی را نشان می‌دهد. طی فرایند طولانی ۴۰ ساعته، شیشه تحت عملیات حرارتی قرار می‌گیرد و طبق ۲۰۰۰ نقطه‌ی کنترل طراحی، شکل نهایی را به خود می‌گیرد. در نهایت برای پرداخت شیشه از فرایند خاصی با نام «OC0» استفاده می‌شود تا ظاهری براق شبیه سرامیک به شیشه داده شود.

در قسمت آخر، لوگوی Oppo از طریق شیشه مشکی شفافی که می‌توان پشت آن را مشاهده کرد، روی بدنه قرار می‌گیرد. این حالت باعث می‌شود حس کنید یک قاب شفاف برای فایند ایکس ۳ پرو در نظر گرفته شده است. ویدئوی زیر تمام روند ساخت لایه شیشه‌ای پشت این گوشی اوپو را نشان می‌دهد.

اوپو فایند ایکس ۳ در تاریخ ۲۱ اسفندماه معرفی خواهد شد و پیش‌فروش آن در چین شروع شده است. البته این گوشی هوشمند در کشورهای اروپایی هم عرضه خواهد شد.

اوپو اعلام کرده است که فایند ایکس ۳ برای پردازش تصاویر، ذخیره‌سازی و نمایش تصاویر از موتور رنگی ۱۰ بیتی استفاده می‌کند.

اوپو برای تبلیغات Find X3 Pro از حضور افراد سرشناس استفاده کرده است و از بین آن‌ها می‌توانیم به هانس زیمر (آهنگ‌ساز برنده اسکار) اشاره کنیم که یک زنگ اختصاصی برای این گوشی ساخته است.

هانس زیمر

یکی دیگر از ستاره‌هایی که در تبلیغ Find X3 Pro شرکت داشته، ادی ردمین، بازیگر فیلم‌های تئوری همه‌چیز، بی‌نوایان و جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها است که در رویداد معرفی گوشی هم حضور خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات