شایعه: معرفی پیکسل 5a در تاریخ ۲۱ خرداد و عرضه‌ی پیکسل 6 با دوربین سلفی حفره‌ای

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس شایعات، پیکسل 5a و پیکسل 6 گوگل از دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برند و دوربین سلفی پیکسل ۶ می‌تواند ویدئوی 4K ضبط کند.
تبلیغات

با توجه ‌به گزارش‌های جدید، گوگل قصد دارد مدل‌ جدید سری پیکسل را که احتمالا پیکسل 5a خواهد بود، در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خردادماه) معرفی کند.

گوگل، پیکسل 4a را در ماه آگوست سال گذشته معرفی کرد؛ اما به نظر می‌رسد جایگزین آن زودتر از آن موعد راهی بازار می‌شود. البته گفته می‌شد گوگل پیکسل 4a را با تأخیر معرفی خواهد کرد.

طبق شایعات، پیکسل 5a از دوربین سلفی حفره‌ای برخوردار است و براساس گزارش جی‌اس‌ام آرنا، حفره طراحی‌شده برای دوربین سلفی از مدل قبلی کوچک‌تر خواهد بود. تصاویر فاش‌شده از این گوشی نشان می‌دهند که دوربین سلفی در قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش دیده می‌شود.

شایعات دیگر به پیکسل ۶ اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در فصل پاییز ۲۰۲۱ معرفی شود. در اطلاعات فاش‌شده از این گوشی به دوربین سلفی حفره‌ای اشاره شده که در مرکز لبه‌ی بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

سامسونگ در سال‌های گذشته دوربین سلفی حفره‌ای را در گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار خود روی لبه بالا و مرکز صفحه‌نمایش قرار می‌داد.

در بخش دیگری از اخبار منتشرشده در مورد پیکسل ۶ به این موضوع اشاره شده است که دوربین سلفی آن توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات