آپدیت Magic UI 4.0 برای آنر 20 و ویو 20 منتشر شد

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سرانجام نسخه پایدار Magic UI 4.0 برای گوشی آنر 20 و ویو 20 منتشر شد. این به‌روزرسانی مبتنی‌بر EMUI 11 هواوی و اندروید ۱۰ گوگل و حجم آن ۱/۸ گیگابایت است.
تبلیغات

براساس گزارش وب‌سایت Huawei Central، گوشی‌های آنر ویو 20 (Honer View 20) و آنر 20 (Honor 20) محصولاتی هستند که به‌روزرسانی Magic UI 4.0 را دریافت می‌کنند. این به‌روزرسانی مبتنی‌بر EMUI 11 هواوی و اندروید ۱۰ گوگل است. ماه دسامبر گزارش شد که گوشی‌های سری آنر 20 در حال آزمایش نسخه‌ی بتا برای Magic UI 4.0 هستند. نسخه‌ی فریمور این به‌روزرسانی 11.0.0.138 است و حجمش به ۱٫۸ گیگابایت می‌رسد.

فرایند انتشار این نسخه آغاز شده و تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت. اگر صاحب یکی از گوشی‌های آنر 20 یا 20 پرو یا ویو 20 هستید و تاکنون به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید. بخش به‌روزرسانی سیستم‌عامل را در تنظیمات بررسی کنید.

دلیل آخرین به‌روزرسانی محصولات برپایه‌ی اندروید ۱۰ را می‌توان به‌روز نگه‌داشتن محصولات آنر با ویژگی‌های جدید دانست که سایر دستگاه‌ها ممکن است از آن استفاده کنند. محصولات سری آنر 20 و ویو 20 در زمان قطع دسترسی هواوی به اندروید منتشر شدند که آنر را نیز تحت‌تأثیر قرار داد و اجازه پیدا نکردند به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را در دسترس کاربرانشان قرار دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات