شایعه: آیفون ۱۴ به ‌جای ناچ، دوربین سلفی حفره‌ای خواهد داشت

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، اپل در آیفون سال ۲۰۲۲ ناچ را از  صفحه‌نمایش حذف و به‌ جای آن، از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

 مدت‌زمان زیادی تا معرفی و عرضه آیفون ۱۴ باقی ‌مانده؛ اما شایعات زیادی درباره این محصول منتشر شده است که اکثر آن‌ها به تغییرات ظاهری این گوشی اشاره می‌کنند. به گزارش 9to5mac و طبق شایعات، آیفون ۱۴ یا آیفونی که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود، از دوربین سلفی حفره‌ای روی صفحه‌نمایش استفاده می‌کند و دیگر خبری از ناچ روی این گوشی نیست.

استفاده از دوربین سلفی حفره‌ای را قبلا در گوشی‌های اندرویدی دیده بودیم و واقعا جدید نیست. اما مینگ-چی کو، تحلیل‌گر محصولات اپل، به این موضوع اشاره کرده است که در سال ۲۰۲۲ اپل استفاده از ناچ را کنار خواهد گذاشت و از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند. او می‌گوید در اوایل سال ۲۰۲۲ اپل یک مدل آیفون اس‌ای معرفی خواهد کرد که از 5G بهره می‌برد و ارزان‌ترین گوشی اپل با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات موبایل خواهد بود.

بسیاری امیدوار هستند اپل راهی جدیدتر برای قرار دادن دوربین سلفی روی صفحه‌نمایش پیدا کند و آن را زیر ‌نمایشگر قرار بدهد؛ اما به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند از ایده دوربین حفره‌ای گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند. البته ما درباره محصولی صحبت می‌کنیم که نزدیک به دو سال دیگر راهی بازار می‌شود و تا آن زمان تغییرات زیادی در آن صورت خواهد گرفت؛ پس نباید به این شایعات متکی بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات